Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorTūtere, Lina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:22Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80212
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53932
dc.description.abstractBakalaura darba “Uzņēmuma mājas lapa un Facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze” mērķis ir analizēt piecu lauksaimniecības uzņēmumu mājas lapu un facebook.com lapu kā digitālā mārketinga rīku pielietojumu B2B segmentā, kā arī iegūt viedokli un vērtējumu par to izmantošanu gan no uzņēmumu klientiem, gan mārketinga speciālistiem. Darba teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par digitālo mārketingu, tā specifikāciju B2B segmentā un tīmekļa lapas saturs, un tā komunikācija, kā arī sociālo mediju loma un mijiedarbība B2B vidē. Darba empīriskajā daļā tiek veikts pētījums, kas ietver kvalitatīvo kontentanalīzi un aptauju. Pētījuma gaitā tiek noskaidrots, ka lauksaimniecības uzņēmumiem ir jādomā par digitālā mārketinga rīku pielietojumu uzlabošanas iespējām B2B segmentā.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Company website and Facebook.com page as digital marketing tools in the B2B segment: case studies of five agricultural companies" is to analyze websites and facebook.com pages of five agricultural companies as a digital marketing tools in the B2B segment, and to acquire an opinion and evaluation of tool usage from the views of company’s customers and marketing specialist. The theoretical part of the work contains the analysis of theoretical literature on digital marketing, its specification in the B2B segment, the content of the website and its communication, as well as the role and interaction of social media in the B2B environment. In the empirical part of the work, research is conducted which includes qualitative content analysis and a survey. The study reveals that agricultural companies need to think about ways to improve the use of digital marketing tools in the B2B segment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectB2B segments
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectmājas lapa
dc.subjectFacebook.com lapa.
dc.subjectlauksaimniecība,
dc.titleUzņēmuma mājas lapa un facebook.com lapa kā digitālā mārketinga rīki B2B segmentā: piecu lauksaimniecību uzņēmumu gadījumu analīze
dc.title.alternativeCompany website and facebook.com page as digital marketing tools in the B2B segment: case studies of five agricultural companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record