Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorHolstova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:23Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80216
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53933
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Attieksme pret sociālo mārketingu kā komunikācijas rīku: uzņēmumu “Rimi” un “Maxima” piemēru analīze”. Mērķis ir noskaidrot iedzīvotāju attieksmi pret sociālajām kampaņām “Labestības diena” un “Starp cilvēku un labu darbu ir viena poga”. Īpaša uzmanība tiek pievērsta faktoriem, kas mudina indivīdus piedalīties sociālajās kampaņās un veikt ziedojumu. Teorētiskā daļa skaidro sociālā mārketinga būtību, kā arī tiek aprakstīti mārketinga rīki, motivācijas mehānismi un sociālās apmaiņas teorija. Empīriskajā daļā kvalitatīvā kontentanalīze ļauj izprast kampaņu vēstījumu. Taču aptaujas un fokusgrupu diskusiju gaitā tika noskaidrota Latvijas iedzīvotāju attieksme pret sociālām kampaņām. Turklāt ir atklāti faktori, kas motivē piedalīties šajās kampaņās.
dc.description.abstractBachelor’s thesis topic is “The attitude to the social marketing as a tool for communication: analysis by examples of “Rimi” and “Maxima” companies”. The purpose of this research is to determine the relationship between the public and the campaigns “Labestības diena” and “Starp cilvēku un labu darbu ir viena poga”. The research is focused on factors that induce individuals to participate in campaigns and make donations. The theoretical part explains the essence of social marketing, describes marketing tools and motivational mechanisms, and explores the theory of social exchange. The empirical part reveals the message using the quality content analysis. Through the poll and focus group discussions it was possible to determine how people in Latvia react to said campaigns, and to reveal factors that motivate individuals to take part.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālais mārketings
dc.subjectkampaņas
dc.subjectattieksme
dc.subject“Rimi”
dc.subject“Maxima”
dc.titleAttieksme pret sociālo mārketingu kā komunikācijas rīku: uzņēmumu “Rimi” un “Maxima” piemēru analīze
dc.title.alternativeThe attitude to the social marketing as a tool for communication: analysis by examples of "Rimi" and "Maxima" companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record