• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi "Spotify" lietotnē

Thumbnail
View/Open
309-80240-Ancite_Anete.Ance_aa17122.pdf (1.450Mb)
Author
Ancīte, Anete Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vīksne, Roberts
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi “Spotify” lietotnē” mērķis ir noskaidrot, kādi ir Latvijas mileniāļu paaudzes podkāstu klausīšanās paradumi "Spotify" lietotnē, un kādas vajadzības tie apmierina, tos klausoties. Darba teorētiskā daļa sastāv no lietojuma un apmierinājuma teorijas, teorijas par jaunajiem medijiem un mediju auditoriju. Darbā tiek apskatīts podkāsta un mileniāļu paaudzes jēdziens un ir veikts ieskats tajā, kas ir “Spotify” aplikācija. Darbā tika izmantotas trīs pētniecības metodes – aptauja, kvantitatīvā kontentanalīze un fokusgrupas intervija. Pētījums norāda uz to, ka faktori, kas ietekmē podkāsta izvēli, ir tā saturs, tā audio kvalitāte, vadītāja dikcija un spēja veidot komunikāciju. Atslēgvārdi: klausīšanās paradumi, podkāsts, mileniāļu paaudze, vajadzības, “Spotify”.
 
The aim of the bachelor thesis “Podcast listening tendencies using "Spotify" app amongst Latvian millennials” is to study podcast listening tendencies using “Spotify” app amongst Latvian millennials and determine what need they satisfy while listening to podcasts. Theoretical part consists of usage and gratification theory, theory about new media and media audiences. Theoretical part also gives insights on millennial generation, “Spotify” app and podcasts. The empirical research was carried out using qualitative research method, survey and focus group interview. The research shows that the three main factors in choosing which podcast to listen is its content, audio quality and the hosts ability to speak and maintain a conversation. Key words: listening tendencies, podcasts, millennials, needs and “Spotify”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53945
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV