• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās

Thumbnail
View/Open
309-80241-Seiko_Kristine_ks16062.pdf (918.9Kb)
Author
Šeiko, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās mērķis ir izpētīt influenceru iesaisti mārketinga kampaņās, kā influenceri veido saturu kopā ar “airBaltic” un sadarbības ietvaros, kā arī vispār ieskatīties kopējās influenceru industrijas situācijā Latvijā. Bakalaura darba autore ir secinājusi, ka aviokompānijas “airBaltic” sadarbība un Latvijas influenceru integrācija līdz šim nav pētīta un plašāk apskatīta, tāpēc tas ir interesants temats, lai mēģinātu noskaidrot konkrētā gadījuma situāciju. Paveicot pētījumu, tiek uzsvērts, ka tas varētu būt labs pamats arī turpmākiem pētījumiem. Darba teorētiskajā daļā ir ietverta informācija par komunikāciju, zīmolu un tā veidošanu, kā arī sociālajiem tīkliem.
 
The goal of the bachelor's thesis “The role of influencers in the “airBaltic marketing campaigns” is to study the involvement of influencers in marketing campaigns, how influencers create content together with “airBaltic” and in cooperation, as well as to look at the general influencer industry in Latvia. The author of the bachelor's thesis has concluded that the cooperation of the airline “airBaltic” and the integration of Latvian influencers has not been studied and discussed in detail so far, so it is an interesting topic to try to find out the situation in this particular case. The author emphasizes that this could be a good basis for further research. The theoretical part of the work includes information on communication, branding, and its creation, as well as social media.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53946
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV