Show simple item record

dc.contributor.advisorPričins, Mārtiņš
dc.contributor.authorLielkāja, Zane
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:31Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80246
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53951
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Organizācijas iekšējā un ārējā komunikācija Covid-19 krīzes apstākļos: biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” gadījums.” Darba mērķis ir izpētīt biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” krīzes komunikācijas procedūru, to, kā norisinās komunikācija biedrības iekšienē, kā arī ārpus tās, Covid-19 krīzes apstākļos, un izteikt priekšlikumus turpmākās komunikācijas uzlabošanai. Bakalaura darba teorētiskā bāze pamatā sastāv no organizācijas jēdziena, tās struktūras un komunikācijas. Apskatīta organizācijas kultūra un komunikācija, iekšējā un ārējā komunikācija, krīzes komunikācija un tipoloģija. Izmantojot kontentanalīzi, aptaujas anketu un intervijas, veikts pētījums par iekšējo un ārējo komunikāciju Covid-19 krīzes apstākļos. Darba noslēgumā izdarīti galvenie secinājumi, kā arī izstrādāti priekšlikumi komunikācijas pilnveidošanai.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s thesis “Internal and external communication of the organization in Covid-19 crisis situation: the case of the association “Latvian Automobile federation””. The aim of the work is to study the crisis communication procedure of the association “Latvian Automobile Federation”, how communication takes place inside and outside the association, in the conditions of Covid-19 crisis, and to make proposals for further communication improvement. The theoretical basis of the bachelor's thesis consists of the concept of organization, its structure and communication. Organizational culture and communication, internal and external communication, crisis communication and typology. Using a content analysis, questionnaire and interviews a study on internal and external communication in the Covid-19 crisis was conducted. In the end, there are several main conclusions, as well as suggestions for improving future communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectiekšējā un ārējā komunikācija
dc.subjectkrīzes komunikācija organizācijā
dc.subjectLatvijas Automobiļu federācija
dc.subjectautosports
dc.subjectdaļēji strukturēta intervija
dc.titleOrganizācijas iekšējā un ārējā komunikācija Covid-19 krīzes apstākļos: biedrības “Latvijas Automobiļu federācija” gadījums
dc.title.alternativeInternal and external communication of the organization in Covid-19 crisis situation: the case of the association “Latvian Automobile federation”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record