• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VAS „Latvijas Pasts” iekšējā komunikācija un darbinieku motivācija

Thumbnail
View/Open
309-80247-Vitolins_Janis_jv17051.pdf (2.510Mb)
Author
Vītoliņš, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs ir par VAS “Latvijas Pasts” iekšējo komunikāciju un darbinieku motivāciju. Darbā tiek pētīti faktori un starppersonu komunikācijas motīvi, kas ietekmē darbinieku motivāciju vai, gluži pretēji, kalpo kā svarīgākie demotivācijas faktori. Darba mērķis ir izpētīt, kā organizācijā notiekošā komunikācija ietekmē darbinieku motivāciju, īpašu uzmanību pievēršot nemonetāriem motivācijas aspektiem. Darbs sastāv no trīs daļām: pirmā daļa ir teorijas apskats, kas sakņojas komunikāciju teoriju, uzvedības ekonomikas, kā arī ar motivācijas un apskatā. Otrajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums par komunikācijas ietekmi uz darbinieku motivāciju, trešajā daļā tiek izklāstīti pētījuma rezultāti un izdarīti secinājumi. Atslēgas vārdi: komunikācija, motivācija, VAS „Latvijas Pasts”, FIRO teorija, uzvedības ekonomika, kognitīvā disonanse.
 
The bachelor's thesis is about internal communication and employee motivation at SJSC "Latvijas Pasts". The bachelor's thesis studies the factors and interpersonal communication motives that influence employee motivation or, on the contrary, serve as the most important demotivation factors. The aim of the work is to study how communication in an organization affects employee motivation, paying special attention to non-monetary aspects of motivation. The work consists of three parts: the first part is a theory review, rooted in communication theory, behavioral economics, and motivation and review. The second part conducts an empirical study on the impact of communication on employee motivation, the third part presents the results of the study and draws conclusions. Keywords: communication, motivation, SJSC “Latvijas Pasts”, FIRO theory, behavioral economics, cognitive dissonance.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53952
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV