Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorVītoliņš, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-09T02:01:31Z
dc.date.available2021-02-09T02:01:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80247
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53952
dc.description.abstractBakalaura darbs ir par VAS “Latvijas Pasts” iekšējo komunikāciju un darbinieku motivāciju. Darbā tiek pētīti faktori un starppersonu komunikācijas motīvi, kas ietekmē darbinieku motivāciju vai, gluži pretēji, kalpo kā svarīgākie demotivācijas faktori. Darba mērķis ir izpētīt, kā organizācijā notiekošā komunikācija ietekmē darbinieku motivāciju, īpašu uzmanību pievēršot nemonetāriem motivācijas aspektiem. Darbs sastāv no trīs daļām: pirmā daļa ir teorijas apskats, kas sakņojas komunikāciju teoriju, uzvedības ekonomikas, kā arī ar motivācijas un apskatā. Otrajā daļā tiek veikts empīriskais pētījums par komunikācijas ietekmi uz darbinieku motivāciju, trešajā daļā tiek izklāstīti pētījuma rezultāti un izdarīti secinājumi. Atslēgas vārdi: komunikācija, motivācija, VAS „Latvijas Pasts”, FIRO teorija, uzvedības ekonomika, kognitīvā disonanse.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is about internal communication and employee motivation at SJSC "Latvijas Pasts". The bachelor's thesis studies the factors and interpersonal communication motives that influence employee motivation or, on the contrary, serve as the most important demotivation factors. The aim of the work is to study how communication in an organization affects employee motivation, paying special attention to non-monetary aspects of motivation. The work consists of three parts: the first part is a theory review, rooted in communication theory, behavioral economics, and motivation and review. The second part conducts an empirical study on the impact of communication on employee motivation, the third part presents the results of the study and draws conclusions. Keywords: communication, motivation, SJSC “Latvijas Pasts”, FIRO theory, behavioral economics, cognitive dissonance.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectMotivācija
dc.subjectVAS
dc.subjectFIRO teorija
dc.subjectUzvedības ekonomika
dc.titleVAS „Latvijas Pasts” iekšējā komunikācija un darbinieku motivācija
dc.title.alternativeInternal communication and employee motivation at SJSC "Latvijas Pasts"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record