Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorKnaģe, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:51Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80189
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53989
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Postmodernisma stilistiskie aspekti vizuālās identitātes veidošanā”. Balstoties uz teorētisku un empīrisku pētījumu, darba mērķis ir izveidot vizuālo identitāti konceptuālai kafejnīcai “CES–it-IS”, izmantojot postmodernisma grafikas dizainam raksturīgus vizuālos izteiksmes līdzekļus. Teorētiskajā daļā aprakstīts vizuālās identitātes jēdziens, modernisms un stili, kas ietekmēja postmodernisma rašanos, postmodernisms mākslā un dizainā. Kā arī – postmodernās grafiskā dizaina kustības un ievērojamākās dizaina sistēmas. Lai veiksmīgi realizētu darba mērķi, darba empīriskajā daļā tika veikta ēdināšanas iestāžu vizuālo identitāšu analīze. Rezultātā tika noskaidroti postmodernie stilistiskie aspekti izstrādājot vizuālo identitāti ēdināšanas iestādēm. Rezultātā tika sasniegts bakalaura darba mērķis – izveidota vizuālā identitāte ēdināšanas iestādei “CĒS-it-IS”, sevi ietverot – stila grāmatu, mājas lapas dizainu, digitālos reklāmas materiālus, iepakojuma dizains un formālie dizaina risinājumi, izmantojot postmodernos stilistiskos aspektus.
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is "Stylistic aspects of postmodernism in the formation of visual identity". Based on theoretical and empirical research, the aim of the work is to create a visual identity for the conceptual cafe "CES-it-IS", using visual means of expression typical of postmodern graphic design. The theoretical part describes the concept of visual identity, modernism and styles that influenced the emergence of postmodernism, postmodernism in art and design. As well as - postmodern graphic design movements and the most remarkable postmodern design systems. An analysis of visual identities of catering establishments was carried out in the empirical part of the work in order to successfully realise the purpose of the work. As a result, postmodern stylistic aspects of developing a visual identity for catering establishments were clarified. As a result, the goal of the bachelor's thesis was achieved - a visual identity for the catering institution "CĒS-it-IS", including - a style book, website design, digital advertising materials, packaging design and formal design solutions using postmodern stylistic aspects.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectpostmodernisms
dc.subjectgrafiskais dizains
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjectstila grāmata
dc.subjecttīmekļa dizains
dc.titlePostmodernisma stilistiskie apsekti vizuālās identitātes izveidē
dc.title.alternativePostmodernism Stylistic Aspects Visual Identities Creation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record