Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorPoda, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:01:52Z
dc.date.available2021-02-11T02:01:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80190
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/53990
dc.description.abstractVeiksmīga uzņēmuma pamatuzdevums mūsdienās ir ar vien jaunu klientu piesaiste savam produktam vai pakalpojumam. Tādēļ svarīgs ir ne tikai kvalitatīvs produkts, bet arī tā vizuālā izskata atbilstoša izstrāde. Arī nelielu ādas izstrādājumu dizaina studiju zīmolu izveidē galvenā loma ir tā vizuālajai identitātei. Vizuālās identitātes atbilstība kopējai uzņēmuma idejai un produkta raksturam, ir jebkuras sfēras uzņēmuma galvenais uzdevums. Lai gūtu lielāku ieskatu vizuālās identitātes pamatprincipos, bakalaura teorētiskajā daļā tiek apkopotas pieredzējušu grafikas dizaineru, mākslinieku, ādas izstrādājumu dizaineru, vadošo firmu īpašnieku atziņas un ieteikumi vizuālās identitātes izveides procesā. Pētījuma galvenais uzdevums ir noskaidrot kopīgās un atšķirīgās iezīmes un pamatprincipus starp ādas izstrādājumu zīmoliem, kā arī no tā secināt, kas raksturīgs Latvijas kultūrai attiecībā uz ādas izstrādājumu dizainu. Apkopojot iegūto informāciju, secināt, kāds būtu vispiemērotākais izpildes veids ādas izstrādājumu zīmolam “WorldWalker ” . Radošajā daļā tiek piedāvāta konkurētspējīga zīmola “Worldwalker ” vizuālā identitāte, izveidots iepakojums atbilstoši piedāvātajam produktu klāstam, izveidots produktu kolekcijas katalogs kā arī stila grāmata. Atslēgas vārdi : dizains, ādas izstrādājumu dizains, zīmols, logo, zīmola vizuālā identitāte.  
dc.description.abstractTo attract the new clients to your product or service to be successful company is the main task in nowadays market. Therefore not only quality of the product is important, also the appropriate design of product or service visual appierence. Large companies as well as small leather studious has to create the visual identity of brand. The corespondence to the visual identity to the overall idea of any sphere company and the nature of the product, is the main task. To get a greater insight into the basic principles of visual identity, the theoretical part of the bachelor’s degree and recomandations of the experienced graphic designers, artists, leather designers, of the owners of leading companies is the process of creating a visual identity. The main task of the reserch is to find out the common and different features or base principles between leather design brands to deduce from it what is characterictic of Latvian culture in relation to the design of leather products. Summerizing the information obtained, to conclude what would be the most apropriate execution method for the leather brand “Worldwalker”. In the creative part is offered the visual identity of the competitive brand “Worldalker”. Make style book, product collection catalog, packaging design. Key words :design, leather design goods, brand, logotype, vizual identity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectdizains
dc.subjectādas izstrādājumu dizains
dc.subjectzīmols
dc.subjectlogo
dc.subjectzīmola vizuālā identitāte
dc.titleĀdas izstrādājumu dizaina studiju vizuālās identitātes stilistika
dc.title.alternativeVisual Identity Stylistic of Leather Design Studios
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record