Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejs
dc.contributor.authorKalniņa, Anda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:02:09Z
dc.date.available2021-02-11T02:02:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80300
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54031
dc.description.abstractDarba autors: Anda Kalniņa Darba temats: Pirmsskolas izglītībā nepieciešamie resursi Darba veids: Maģistra darbs Darba apjoms: 66 lpp Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītība, cilvēkresursi, finanšu resursi, materiālie resursi, inovācijas, kompetences, pašvaldība Pētījuma mērķis: Izpētīt pirmsskolas izglītības realizēšanai nepieciešamo resursu apjomu, to reālo pieejamību un nodrošinājumu pirmsskolas izglītības iestādēs Darba saturs: Darba pirmajā nodaļā ir teorētiski raksturoti pirmsskolas vadības teorētiskie aspekti. Darba otrajā nodaļā ir atspoguļoti praktiskā pētījuma rezultāti par PII pieejamajiem resursiem. Tika pētītas trīs novadu 7 PII. Gan aptaujas rezultāti, gan interviju analīze norāda, ka nepieciešamie resursi ir pietiekami, lai kvalitatīvi varētu realizēt jauno kompetenču saturu. Tomēr vēl nepieciešams uzlabot atbalsta personāla nodrošinājumu un piesaistīt finanšu resursus āra vides pilnveidošanai. Pētījuma metodes: teorētiskā un empīriskā izpētes
dc.description.abstractAuthor: Anda Kalnina Subject: Needed resources for pre-primary education Type of study: Master’s Thesis Volume : 66 pages Key words: pre-primary education, human resources, financial resources, material resources, innovation, competencies, municipality The aim of the study: to explore the amount of resources needed in order to implement pre-primary education, also to find out availability and provision of those resources in pre-primary schools. Content: In the first part of the study it is possible to learn about pre-primary school management’s theorectical aspects. In the second part of the study it is possible to find out about the results of practical work. Information were gathered from seven pre-primary schools in three different municipalities. Survey results and analysis of the interviews show that resources are sufficient in order to perform content of new competencies. There is still a need for team of support staff, as well as financial funding for improvement of outdoor environment. Research methods: theoretical and practical – survey and interview.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.subjectcilvēkrsursi
dc.subjectfinanšu resursi
dc.subjectmateriālie resursi
dc.subjectinovācijas
dc.titlePirmsskolas izglītībā nepieciešamie resursi
dc.title.alternativeNeeded Resources for Pre-primary Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record