Profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmu atšķirību analīze un iespējamie konstatēto problēmu risinājumi
Author
Latkovska, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mūrnieks, Andrejs
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats: Profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmu atšķirību analīze un iespējamie konstatēto problēmu risinājumi. Maģistra darba autore: Ilze Latkovska. Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr. sc. administr. Andrejs Mūrnieks. Maģistra darba apjoms: 63 lpp., 12 attēli, 12 tabulas, 28 literatūras vienības, pievienots 1 pielikums. Atslēgas vārdi: kultūrizglītība, profesionālās ievirzes izglītība, izglītības programmas. Darbs izstrādāts ar mērķi apkopot un analizēt datus un profesionālās ievirzes izglītībā iesaistīto viedokļus par profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmu realizēšanu un ar to saistītajām problēmām, sniegt rekomendācijas par iespējamiem profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmās apzināto problēmu risinājumiem. Teorētiskajā daļā analizēti literatūras avoti par profesionālās ievirzes izglītību, apkopoti faktori, kas ietekmē profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmas, apskatītas citu valstu profesionālās programmas mūzikā. Empīriskajā daļā veikta profesionālās ievirzes izglītībā iesaistīto anketēšana, kurā piedalījās 86 respondenti. Intervēti četri profesionālās ievirzes eksperti. Pētījuma rezultātā sniegtas atbildes uz pētījuma jautājumu: Kādi ir profesionālās ievirzes izglītības turpināšanai nākamajā pakāpē piemērotākie profesionālās ievirzes mūzikā izglītības programmu uzlabojumi? Darbu var izmantot profesionālās ievirzes izglītības politikas veidotāji. Master’s Thesis Topic: Analysis of Differences in Educational Programmes of Professional Orientation in Music and Possible Solutions of Identified Problems. Author of the Thesis: Ilze Latkovska. Scientific supervisor of the Thesis: Dr. sc. administr. Andrejs Mūrnieks. Length of the Thesis: 63 pages, 12 pictures, 12 tables, 28 literature units, 1 annexe. Keywords: cultural education, professionally oriented education, educational programmes. The Thesis aim to summarise and analyse data, as well as viewpoints of those involved in professionally oriented education on the implementation of educational programmes of professional orientation in music and on related problems, provide recommendations on possible solutions to the problems identified in the educational programmes of professional orientation in music. The theoretical part analyses sources of literature on professionally oriented education, summarizes aspects affecting the educational programmes of professional orientation in music, deals with vocational qualification programmes in music in other countries. The empirical part of the Thesis deals with a survey of 86 respondents involved in professionally oriented education. Four experts of professional orientation were interviewed. The survey answered the research question: What are the most suitable improvements of the education programmes of professional orientation in music in order to continue professionally oriented education in the next stage. The Theses may be used by makers of professionally oriented educational policy.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Izglītības zinātnes sekcijas materiāli: Latvijas Universitātes 56. zinātniskā konference ,1997.gada 3.oktobris
Latvijas Universitāte; Izglītības pētniecības institūts; Grīnfelds, Andris; Kangro, Andris; Ceļdoma, Inta (L U Izglītības pētniecības institūts, "Mācību grāmata", 1997)Saturs: prof., Dr. habil. phys. Juris Zaķis Izglītība: zinātne vai valsts pārvaldes funkciju sfēra? 4 doc, Dr. paed. Oskars Zids Izglītības pētniecība un izglītības iestāžu darbība 7 doc, Dr. phys. Andris Kangro Izglītības ... -
Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas
Jankovska, Inga (Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba tēma ir “Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas”. Darba mērķis salīdzināt pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējumus un ... -
ATEE Spring University "Teacher of the 21st century: quality education for quality teaching", May 2-3, 2008
Association of Teacher Education in Europe; University of Latvia. Faculty of Education and Psychology, Department of Education (University of Latvia Press, 2008)