Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Andris
dc.contributor.authorMatuka, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-02-11T02:02:16Z
dc.date.available2021-02-11T02:02:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80316
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54043
dc.description.abstractMaģistra darba “Skolotāju autonomija Latvijā un Igaunijā” mērķis ir salīdzināt skolotāju autonomijas līmeni Latvijā un Igaunijā, izdalot 4 jomas – mācību process, atbalsts skolotājiem, fiziskās vides un materiālās bāzes nodrošinājums, papildu pienākumi. Maģistra darbā tika izpētīti un analizēti skolotāju autonomijas veicinoši faktori, to ietekme uz darba un izglītības līmeņa kvalitāti. Pētījuma jautājuma izpēte ļauj padziļināti ieskatīties autonomijas nozīmē izglītības sistēmās Latvijā un Igaunijā, kā rezultātā tiek secināts, ka skolotāju autonomija pastāv abās valstīs, taču Igaunijā tā ir augstākā līmenī. Maģistra darba apjoms ir 90 lapaspuses. Darba saturu veido ievads, trīs nodaļas, deviņas apakšnodaļas, diskusija un secinājumi, izmantoto informācijas avotu saraksts ar 43 avotiem un 6 pielikumi. Maģistra darbā iekļautas 12 tabulas un 36 attēli. Atslēgvārdi: skolotāju autonomija, skolotāju profesionālā brīvība, skolotāji Latvijā, skolotāji Igaunijā.
dc.description.abstractThe aim of the master’s work “Teachers’ autonomy in Latvia and Estonia” is to compare the level of teacher autonomy in Latvia and Estonia by dividing 4 areas – teaching process, support for teachers, provision of physical environment and material base, additional duties. The master’s work examined and analyzed factors contributing to teacher autonomy, their impact on the quality of work and the level of education. Research into the issue of the study allows an in-depth look at the meaning of autonomy in education systems in Latvia and Estonia, which concludes that teachers’ autonomy exists in both countries, but in Estonia it is at a higher level. The amount of master’s work is 90 pages. The content of the work consists of an introduction, three chapters, nine sub-chapters, discussion and conclusions, a list of the sources of information with 43 sources and 6 annexes. The master’s work includes 12 tables und 36 images. Keywords: teacher autonomy, professional freedom of teachers, teachers in Latvia, teachers in Estonia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectskolotāju autonomija
dc.subjectskolotāju profesionālā brīvība
dc.subjectskolotāji Latvijā
dc.subjectskolotāji Igaunijā
dc.titleSkolotāju autonomija Latvijā un Igaunijā
dc.title.alternativeTeachers' Autonomy in Latvia and Estonia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record