Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorBerkolde-Grjabane, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:32Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81159
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54869
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Personiskās apkalpošanas ietekme uz patērētāju rīcību Covid19 ierobežojumu laikā”. Bakalaura darba mērķis ir izvērtēt personiskās apkalpošanas kā mārketinga komunikācijas metodes ietekmi uz patērētāju rīcību Covid19 krīzes ierobežojumu laikā SIA “EM SPORTS” uzņēmumā. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkota personiskā apkalpošana kā mārketinga komunikācijas metode un patērētāju rīcība patēriņa tirgū. Darba praktiskajā daļā tiek izvērtēts personiskās apkalpošanas process SIA “EM SPORTS” (Mūsu Fitness) uzņēmumā, izpētīts, kas ir Covis19 un kā tas ietekmē sociālekonomiskos rādītājus, kā arī, ar aptaujas anketu palīdzību, tiek uzzināts respondentu viedoklis par pakalpojumu sniegšanas kvalitāti ierobežojumu laikā, lai varētu secināt kā tas ietekmē to rīcību. Bakalaura darba apjoms ir 60 lpp. Tajā tika iekļautas 2 tabulas, 26 attēli un 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor`s thesis is “The impact of personal service on cusumer behavior during Covid19 restrictions”. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the impact of personal service as a marketing communication method on consumer behavior during the restrictions of Covid19 in the company of SIA “EM SPORTS”. The theoretical part of the work looks at personal service as a method of marketing communication and consumer behavior in the consumer market. The practical part of the work evaluates the personal service process in SIA “EM SPORTS” (Mūsu Fitness), researches what is Covis19 and how it affects socio-economic indicators, and with the help of questionnaires the opinion of the respondents on the quality of service provision during the restrictions is obtained in order to be able to conclude how it affects their behavior. The volume of the bachelor's thesis is 60 pages. It includes 2 tables, 26 images and 2 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectPersoniskā apkalpošana
dc.subjectMārketinga komunikācijas
dc.subjectPatērētāju rīcība
dc.subjectIetekmējošie faktori
dc.titlePersoniskās apkalpošanas ietekme uz patērētāju rīcību Covid19 ierobežojumu laikā
dc.title.alternativeThe impact of personal service on cusumer behavior during Covid19 restrictions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record