Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorKirsanova, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:36Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81246
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54893
dc.description.abstractBakalaura darba “Paaudžu maiņa kā mārketinga attīstību ietekmējošs faktors ģimenes uzņēmumos” mērķis ir pamatojoties uz zinātniskām un teorētiskām atziņām par mārketinga attīstību ietekmējošiem faktoriem, izpētīt paaudžu maiņas faktora nozīmi lauksaimniecības nozares ģimenes uzņēmumu kontekstā. Darba teorētiskajā daļā tiek novērtētas mārketinga iespējas un attīstību ietekmējošie aspekti. Praktiskā daļa sevī ietver divus pētījumus, lauksaimniecības nozares ekspertu intervijas un jauno uzņēmēju aptauju. Iegūto datu sintēzes rezultātā tika veikti secinājumi un priekšlikumi, mārketinga procesu pilnveidošanai ģimenes uzņēmumos. Darbu veido 67 darba lapaspuses, bez izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Darba ietvaros ir 17 attēli, 2 tabulas un 5 pielikumi. Izmantotās literatūras un avotu sarakstu veido 46 vienības.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis “Generation change as a factor affecting marketing development in family enterprises” is to study the role of generational change factor in the context of family businesses in the agricultural sector, based on scientific and theoretical conclusions about factors influencing marketing development. The theoretical part of the work evaluates marketing opportunities and influencing aspects. The practical part includes two studies, an interview with experts in the agricultural sector and a survey of young entrepreneurs. As a result of the synthesis of the obtained data, conclusions and proposals were made for the improvement of marketing processes for family entrepreneurs. The work consists of 67 pages, without the list of used literature and sources and attachments. The work is based on 17 images, 2 tables and 5 attachments. The list of used literature and sources consists of 46 items.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectĢimenes uzņēmumi
dc.subjectLauksaimniecība
dc.subjectMārketinga attīstība
dc.subjectPaaudžu maiņa
dc.subjectVadība
dc.titlePaaudžu maiņa kā mārketinga attistību ietekmējošs faktors ģimenes uzņēmumos.
dc.title.alternativeGeneration change as a factor affecting marketing development in family enterprises.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record