Show simple item record

dc.contributor.advisorApsīte, Annija
dc.contributor.authorSosnovska, Agata
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:37Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54897
dc.description.abstractPar šī bakalaura darba tēmu bija izvēlēta “Latvijas uzņēmumu stratēģijas izvēle ieiešana Somijas tirgū”. Šajā sakarā mērķis ir noteikt atbilstošāku stratēģiju un izstrādāt priekšlikumus “Rolling” un “Officeday” ieiešanai Somija tirgū. Lai sasniegtu šo mērķi, autore veica gan teorētiskus, gan praktiskus pētījumus, kuru gaitā tika pētīti galvenie uzņēmumu internacionalizācijas aspekti, analizēts vietējais - Latvijas tirgus, kopā ar to norādot to īpašības un novērtējot spēju iziet un veiksmīgi darboties ārzemēs. Tāpat tika veikta skrīninga analīze, lai atrastu uzņēmumiem piemērotāko tirgu, pētījuma laikā tika parādīts, ka abi uzņēmumi par prioritāti izvēlējās Somijas tirgu. Tāpat tika veiktas 7 intervijas, lai iegūtu informāciju par uzņēmumu iespējām sasniegt vēlamo rezultāti - ar trim “Rolling” uzņēmuma pārstāvjiem, diviem “Officeday” uzņēmuma pārstāvjiem un diviem biznesa konsultantiem no Somijas. Pamatojoties uz veikto darbu, tika izstrādāti praktiski ieteikumi uzņēmumu vadībai. Bakalaurā darba izstrādē ir izmantoti 64 informācijas avoti, tā apjoms – 78 lappuse. Bakalaura darbā ir izmantoti 13 attēli, 10 tabulas un 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's paper is “Choosing a strategy for Latvian companies to enter the Finnish market”. In this relation, the objective of the paper was to develop proposals for entering the market for “Rolling” and “Officeday”, which will help them succeed in the Finnish market. To achieve this goal, the author conducted both theoretical and empirical research, during which the main aspects of the internationalization of companies were studied, the domestic market of the analyzed companies was analyzed, at the same time, their characteristics were given as part of assessing the ability to exit and successfully operate abroad. Also, a screening analysis was carried out to find the most suitable market for both companies; during the study, it was shown that “Rolling” and “Office day” chose the Finnish market as a priority. Also, 7 interviews were conducted to obtain information about the possibilities for companies to reach the desired market - with three representatives of “Rolling” company, two from “Officeday” company and two business consultants from Finland. On the basis of the work carried out, practical recommendations were developed for the management of the companies. Diploma paper is based on 64 literature sources and consists of 78 pages, including 13 pictures, 10 tabs and 3 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectieiešanas stratēģija
dc.subjectSomijas tirgus
dc.subjectārējais tirgus
dc.subjectstarptautiskais tirgus
dc.titleLatvijas uzņēmumu stratēģijas izvēle ieiešana Somijas tirgū
dc.title.alternativeChoosing a strategy for Latvian companies to enter the Finnish market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record