Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā.
Author
Sologubova, Sabīne Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā". Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorijas atziņām par iekšējo mārketingu un darbinieku motivāciju ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz darbinieku aptaujas rezultātiem un intervijā sniegto informāciju, izpētīt apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma iekšējo mārketingu un darbinieku motivācijas sistēmu, atklāt nepilnības, sniegt priekšlikumus konstatēto nepilnību novēršanai un iekšējā mārketinga sistēmas uzlabošanai. Šo mērķi darba autore sasniegs, aplūkojot dažādu autoru teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, kā arī veicot darbinieku aptauju, rezultātā izdarot secinājumus un izstrādājot priekšlikumus, lai uzlabotu uzņēmuma iekšējo mārketingu. Bakalaura darbs sastāv no 60 lappusēm, 4 tabulām, 19 attēliem, 5 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 31 literatūras avoti. The name of the bachelor is “Internal Marketing Development Opportunities at the Log Trading Company”. The aim of the bachelor is based on the theory of internal marketing and factors affecting employee motivation, as well as on the results of the survey of employees, investigate the internal marketing of the log trading company and the effectiveness of the employee motivation system, identify gaps, provide proposals to address identified gaps and improve the internal marketing system. These goals will be achieved by analyzing theory about internal marketing in company, including employee answers on survey questions, whose data will be analyzed and drawn up a conclusion that can lead to proposals to improve the company's internal marketing. Bachelor consists of 60 pages, 4 tables, 19 pictures, 5 attachments and 31 sources of literature.