Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorSologubova, Sabīne Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81322
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54907
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā". Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorijas atziņām par iekšējo mārketingu un darbinieku motivāciju ietekmējošiem faktoriem, kā arī uz darbinieku aptaujas rezultātiem un intervijā sniegto informāciju, izpētīt apaļkoku tirdzniecības uzņēmuma iekšējo mārketingu un darbinieku motivācijas sistēmu, atklāt nepilnības, sniegt priekšlikumus konstatēto nepilnību novēršanai un iekšējā mārketinga sistēmas uzlabošanai. Šo mērķi darba autore sasniegs, aplūkojot dažādu autoru teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, kā arī veicot darbinieku aptauju, rezultātā izdarot secinājumus un izstrādājot priekšlikumus, lai uzlabotu uzņēmuma iekšējo mārketingu. Bakalaura darbs sastāv no 60 lappusēm, 4 tabulām, 19 attēliem, 5 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 31 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe name of the bachelor is “Internal Marketing Development Opportunities at the Log Trading Company”. The aim of the bachelor is based on the theory of internal marketing and factors affecting employee motivation, as well as on the results of the survey of employees, investigate the internal marketing of the log trading company and the effectiveness of the employee motivation system, identify gaps, provide proposals to address identified gaps and improve the internal marketing system. These goals will be achieved by analyzing theory about internal marketing in company, including employee answers on survey questions, whose data will be analyzed and drawn up a conclusion that can lead to proposals to improve the company's internal marketing. Bachelor consists of 60 pages, 4 tables, 19 pictures, 5 attachments and 31 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectiekšējais mārketings
dc.subjectapaļkoku tirdzniecības uzņēmums
dc.subjectdarbinieku lojalitāte
dc.subjectdarbinieku motivēšana
dc.subjectinternal marketing
dc.titleIekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas apaļkoku tirdzniecības uzņēmumā.
dc.title.alternativeInternal Marketing Development Opportunities at the Log Trading Company.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record