Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorNikuļceva, Nellija Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.available2021-06-29T01:02:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81335
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54912
dc.description.abstractBakalaura darba izvēlētā tēma ir “ Uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas analīze”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas, pamatojoties uz mārketinga teorētiskajiem aspektiem, darba autores novērojumiem un aptaujas rezultātiem, kā arī izstrādāt secinājumus un rast priekšlikumus uzņēmuma mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darba mērķa sasniegšanai veicamie uzdevumi ir teorētisko aspektu analīze, esošo mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumam SIA “Cander Nami”, pētījumu veikšana ar aptaujas, kā arī pētniecības metodes palīdzību, un secinājumu un priekšlikumu izstrādāšanu. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek analizēta uzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācija, un trešajā nodaļā ar aptaujas anketas palīdzību, tiek analizēta respondentu attieksme uzņēmuma mārketingā un tiek pievērsta uzmanība tās pilnveidošanas virzieni. Darba apjoms ir 61 lapaspuse. Tajā ir 11 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, nekustamo īpašumu apsaimniekošana, mārketinga efektivitāte, produktu realizācijas veicināšana, sociālo tīklu mārketings.
dc.description.abstractThe chosen topic of the bachelor's thesis is "Analysis of marketing communications of the company Ltd" Cander Nami ". The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of the company Ltd "Cander Nami" based on the theoretical aspects of marketing, the author's observations and survey results, as well as to develop conclusions and find proposals for improving the company's marketing communications. The tasks to be performed to achieve the goal of the work are the analysis of theoretical aspects, analysis of existing marketing communications for the company Ltd “Cander Nami”, conducting research with the help of a survey, as well as research method, and developing conclusions and proposals. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theoretical aspects of marketing, the second chapter analyzes the marketing communications of the company Ltd “Cander Nami”, and the third chapter with the help of a questionnaire, analyzes the attitude of respondents in the company's marketing and focuses on its improvement. Thesis consists of 61 pages. It contains 11 figures, 6 tables and 1 appendix. Keywords: marketing communication, advertising, real estate management, marketing efficiency, product promotion, social network marketing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectReklāma
dc.subjectNekustamo īpašumu apsaimniekošana
dc.subjectMārketinga efektivitāte
dc.subjectProduktu realizācijas veicināšana
dc.titleUzņēmuma SIA “Cander Nami” mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communications of the company Ltd “Cander Nami”.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record