Zīmola ietekme uz pircēju rīcību patēriņa tirgū: MÁDARA UN Bio2You salīdzinājums.
Autor
Bistere, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbu veido trīs nodaļas, kā arī ievads, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts un pielikumi Pirmajā nodaļā autore veica pētāmā jautājuma teorētisko pamatojumu, noskaidrojot zīmola teoriju un ietekmi uz pircēju. Otrajā nodaļā autore izpētīja uzņēmumu “Madara Cosmetics” un ”B2Y” uzņēmuma darbību un salīdzināja zīmolu “MÁDARA” un “Bio2You” veidojošos elementus. Trešajā nodaļa autore veica pētījumu, kurā tika veikta aptauja un intervijas ar diviem mārketinga nozares pārstāvjiem. Nobeigumā ir izstrādāti secinājumi un sniegti priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Darbs sastāv no 69 lapām, 4 tabulām, 33 attēliem un 3 pielikumiem. The bachelor's thesis consists of three chapters, as well as an introduction, conclusions, proposals, bibliography, and appendices In the first chapter, the author performed the theoretical substantiation of the research question, clarifying the brand theory and the impact on the buyer. In the second chapter, the author studied the operation of Madara Cosmetics and B2Y and compared the elements that make up the MÁDARA and Bio2You brands. In the third chapter, the author conducted a study, which included a survey and interviews with two representatives of the marketing industry. Finally, conclusions and proposals, a list of references and appendices are provided. The work consists of 73 pages, 4 tables, 32 figures and 3 appendices.