• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola “Cellucor” sociālo tīklu mārketinga analīze.

Thumbnail
View/Open
303-81712-Dravants_Daniels_dd18042.pdf (1.960Mb)
Author
Dravants, Daniels
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz sociālo tīklu mārketinga teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, izanalizēt zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketingu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketinga uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām – pirmajā daļā tika sniegts sociālo tīklu mārketinga teorētiskais raksturojums, otrajā daļā tika veikta zīmola “CELLUCOR” sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu analīze un trešajā daļā tika veikta zīmola pārstāvja intervijas un zīmola mērķauditorijas anketēšanas rezultātu analīze. Darba apjoms ir 80. lpp., darbā iekļauta 1 tabula, 15 attēli un pievienoti 3 pielikumi. Atslēgvārdi: sociālie tīkli, sociālo tīklu mārketings, sociālo tīklu mārketinga aktivitātes, sociālo tīklu mārketinga analīze.
 
The aim of the bachelor's thesis is, based on the theoretical aspects of social network marketing and research results, to analyse the social network marketing of the brand "CELLUCOR" and, based on the obtained results, identify gaps, and develop proposals to improve “CELLUCOR” brand social network marketing. The bachelor's thesis consists of three parts - the first part provided a theoretical description of social network marketing, in the second part the “CELLUCOR” brand social network marketing activities were analysed and in the third part the results of the brand representative interview and brand target audience survey were analysed. The thesis consists of 80 pages, it includes 1 table, 15 images and it has 3 annexes. Keywords: social networks, social network marketing, social network marketing activities, social network marketing analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/54976
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV