Sociālo mediju izmantošanas iespējas patērētāju iesaistes uzvedības kontekstā.
Autor
Rāzna, Gatis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir, raksturojot sociālo mediju būtību un īpatnības, kā arī patērētāju iesaistes uzvedības sociālajos medijos teorētisko pamatojumu, izpētīt patērētāju iesaistes uzvedības aspektus uzņēmumu sociālo mediju patērēšanā un sniegt priekšlikumus sociālo mediju mārketinga komunikācijas uzlabošanai. Empīrisko pētījumu rezultātā tiek pierādīts, ka patērētāju iesaistes uzvedība ir atkarīga no tādiem sociālo mediju konteksta aspektiem kā izmantošanas motīvi, platformas veidi, satura formāti un ierakstu tēmas. Darbs sastāv no trīs nodaļām, un tā apjoms ir 100 lapaspuses, 24 attēli, 17 tabulas un 2 pielikumi. Darbā izmantoti 79 literatūras avoti. The aim of the thesis is, by characterizing social media concept and its peculiarities as well as the theoretical background of consumer engagement behavior, to explore the aspects of consumer engagement behavior for social media consumption and to provide suggestions for the development of social media marketing communication. There have been proved as the result of empirical studies that the consumer engagement behavior depends on social media context aspects such as motives, social network type, content format and post themes. The paper consists of three chapters and 100 pages, that include 24 pictures, 17 tables and 2 annexes. Number of literature sources – 79.