R.Laviņa sporta studijas mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Mežaraups, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo starp sporta komandām norit patstāvīga cīņa starp jaunu spēlētāju piesaisti un noturēšanu komandā, līdz ar to komandām nepieciešams aktīvi izmantot mārketinga komunikāciju, ar mērķi popularizēt savu pakalpojumu un piesaistīt jaunus sportistus savai komandai. Bakalaura darba pētāmā problēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt R. Laviņa sporta studijas pašreizējo mārketinga komunikāciju, atsaucoties uz teorijas atziņām, autora novērojumiem un veiktās aptaujas rezultātiem. Bakalaura darba apjoms ir 68 lapaspuses bez pielikumiem, 2 tabulas un 25 attēli. The topic of the bachelor thesis is analysis of marketing communications at R. Lavins sports studio. The topic is relevant due to sports teams constantly competing in attracting new players and keeping them inside of their organisation. As such, the teams need to consistently utilize marketing communications, with the goal of increasing exposure to their services, and attracting new players to the team. The research problem of the bachelor thesis is the analysis of marketing communications at R. Lavins sports studio. The goal of the bachelor thesis is to evaluate the current state of marketing communications at R. Lavins sports studio, based on the relevant theoretical analysis, authors observations, and results of the questionnaire. The volume of bachelor thesis is 68 pages including 2 tables and 25 pictures.