Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorMežaraups, Sandis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:03:04Z
dc.date.available2021-06-29T01:03:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83249
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55079
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo starp sporta komandām norit patstāvīga cīņa starp jaunu spēlētāju piesaisti un noturēšanu komandā, līdz ar to komandām nepieciešams aktīvi izmantot mārketinga komunikāciju, ar mērķi popularizēt savu pakalpojumu un piesaistīt jaunus sportistus savai komandai. Bakalaura darba pētāmā problēma ir R. Laviņa sporta studijas mārketinga komunikācijas analīze. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt R. Laviņa sporta studijas pašreizējo mārketinga komunikāciju, atsaucoties uz teorijas atziņām, autora novērojumiem un veiktās aptaujas rezultātiem. Bakalaura darba apjoms ir 68 lapaspuses bez pielikumiem, 2 tabulas un 25 attēli.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is analysis of marketing communications at R. Lavins sports studio. The topic is relevant due to sports teams constantly competing in attracting new players and keeping them inside of their organisation. As such, the teams need to consistently utilize marketing communications, with the goal of increasing exposure to their services, and attracting new players to the team. The research problem of the bachelor thesis is the analysis of marketing communications at R. Lavins sports studio. The goal of the bachelor thesis is to evaluate the current state of marketing communications at R. Lavins sports studio, based on the relevant theoretical analysis, authors observations, and results of the questionnaire. The volume of bachelor thesis is 68 pages including 2 tables and 25 pictures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectmārketings
dc.subjectsporta mārketings
dc.subjectR. Laviņa sporta studija
dc.titleR.Laviņa sporta studijas mārketinga komunikāciju analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communications at R. Lavins sports studio.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige