Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorIsajevs, Aleksejs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-29T01:03:05Z
dc.date.available2021-06-29T01:03:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83511
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55088
dc.description.abstractDarba mērķis – pamatojoties uz zīmola teorētiskajiem aspektiem un veiktā empīriskā pētījuma rezultātiem, izanalizēt zīmola Samsung identitātes nozīmi un tā netiešo ietekmi uz produkta izvēli no patērētāju uzticības veidošanās viedokļa, atklāt nepilnības zīmola identitātes un patērētāju lojalitātes veidošanas kontekstā, kā arī sniegt priekšlikumus zīmola identitātes ietekmes paaugstināšanai patērētājiem. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā autors sniedz vispārēju zīmola raksturojumu, otrajā nodaļā tiek pētīta uzņēmuma Samsung darbības attīstība un zīmola veidošanās aspekti, trešajā nodaļā ar anketēsanas palīdzību veikts pētījums zīmola identitātes ietekmes uz patērētāju izvēli kontekstā, kā arī noskaidrota patērētāju attieksme un to asociācijas izvēloties zīmolu Samsung, kā arī tā ietekme uz pirkumu izvēli.
dc.description.abstractThe aim of the work is to analyze the meaning of Samsung brand identity and indirect impact to the choice of product from consumer loyalty perspective, discover the deficiencies in brand identity and customer loyalty construction context as well as provide the proposals for brand identity impact increasing basing on theoretical aspects of branding and data from the empirical research that was carried out during the study. The thesis consists of three chapters. In the first chapter, author provides general characterization of brand, the second chapter studies the development of Samsung company and brand development aspects, but the third chapter provides the survey-based research on impact of brand identity to the choice of consumers as well as finds out the consumers’ attitude and associations as well as impact on purchase decisions of Samsung products.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectasociācija
dc.subjectdevelopment
dc.subjectbrand
dc.subjectidentity
dc.subjectattīstība
dc.titleStarptautiskā uzņēmuma zīmola identitātes novērtējums.
dc.title.alternativeThe assessment of international company brand identity.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record