Show simple item record

dc.contributor.advisorGaile, Ilze
dc.contributor.authorKrastiņš, Kārlis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2021-06-30T01:02:14Z
dc.date.available2021-06-30T01:02:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84051
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55122
dc.description.abstractAtgriezeniskās saites nodrošināšana attālinātā mācību procesā digitāli. Kārlis Krastiņš, darba vadītāja: Mg. Chem. Ilze Gaile. Bakalaura darbs, 81 lpp, 27 literatūras avoti, 13 attēli, 4 tabulas, 5 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt atgriezeniskās saites nodrošināšanas iespējas ķīmijas mācību stundās attālinātā mācību procesa ietvaros un, noskaidrot atgriezeniskās saites ietekmi uz skolēnu mācību sniegumu uzlabošanu. Literatūras analīze veikta par vērtēšanu, atgriezenisko saiti, IKT rīkiem, kurus iespējams izmantot, sniedzot atgriezenisko saiti skolēnam. Pētījuma empīriskajā daļā ir izveidots un aprobēts tematiskais plāns un stundu plāni, tajos iekļaujot atgriezeniskās saites sniegšanas veidu. Izstrādāts un analizēts summatīvās vērtēšanas darbs, noskaidrota skolēnu attieksme, saņemot atgriezenisko saiti. Pētījuma rezultāti pierāda, ka atgriezeniskā saite, kas sniegta digitāli palīdz skolēniem uzlabot viņu mācīšanās sniegumu, attālināti mācoties ķīmiju.
dc.description.abstractProviding digital feedback in remote learning process. Kārlis Krastiņš, supervisor Mg.Chem. Ilze Gaile. Bachelor thesis, 81 pages, 13 figures, 4 tables, 27 literature sources, 5 annexes. In Latvian. Aim of the thesis is to explore ways to provide feedback in chemistry lessons during remote learning process and to determine how feedback promote students learning progress. Literature analysis has been carried out about types of assessment, feedback, ICT tools which can be used providing feedback. In the empirical part of thesis, chemistry thematic plan and lesson plans have been developed and approbated, including ways of giving feedback to students. As well summative assessment test has been developed and approbated, students attitudes towards getting feedback has been determined. The results of the research show that providing digital feedback improves students learning progress in remote chemistry lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectFormatīvā vērtēšana
dc.subjectAtgriezeniskā saite
dc.subjectIKT rīki
dc.subjectAttālinātais mācību process
dc.subjectĶīmija
dc.titleAtgriezeniskās saites digitāli nodrošināšana attālinātā mācību procesā ķīmijā
dc.title.alternativeDigital feedback in remote learning process of chemistry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record