Pamatkustību apguves sekmēšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
Author
Zeiliša, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs balstās uz pedagoģiskajiem pētījumiem par fizisko sagatavotību jaunākajiem pirmsskolas vecuma bērniem un bērnu vispusīgu attīstību. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts, kāds ir pamatkustību raksturojums jaunākajam vecumam pirmsskolā, kā tiek organizētas fiziskās aktivitātes pirmsskolās jaunākajam vecumam, fizisko aktivitāšu nozīme pirmsskolā. Empīriskajā daļā, balstoties uz bērna attīstības kritērijiem un radītājiem, īstenots pētījums jaunākajā vecuma grupā “X” pirmsskolas iestādē, pētījumā iesaistīti 14 bērni, vecumā no 2-3 gadu vecumam. Pētījums uzsākts oktobrī, un tā laikā tikai novērotas bērnu attīstība visās jomās, ja pedagogs mērķtiecīgi un pārdomāti vada nodarbības, ņemot vērā katra bērna individualitāti, interesi un spējas.. Atslēgas vārdi: pamatkustības, jaunākā vecuma bērni. The work is based on pedagogical research on physical fitness for the youngest preschool children and comprehensive development of children. The theoretical part deals with the characteristics of physical fitness for the youngest age in preschool, how physical activities are organized in preschools for the youngest age, the importance of physical activities in preschool. In the empirical part, based on the child's development criteria and indicators, a study was carried out in the youngest age group "X" in a pre-school institution, 14 children aged 2-3 years were involved in the study. The study was started in October, and during that time only the development of children in all areas was observed, if the teacher purposefully and thoughtfully leads the classes, taking into account the individuality, interest and abilities of each child. Key words: basic motor skills, youngest age group