Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorRačicka, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:39Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80917
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55381
dc.description.abstractDarba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt 3-4 gadīgu bērnu sociālo prasmju veicināšanu kustību rotaļās. Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskās. Pētījuma teorētiskajā daļā tika pētīts sociālo prasmju raksturojums un analizēts 3-4 gadīgu bērnu attīstības raksturojums, kā arī izzināta kustību rotaļu nozīme sociālo prasmju veicināšanā. Teorētiskajā literatūrā analizēti tādu autoru darbi kā R. Karlovska, D. Lieģeniece, R.Andersone, G. Svence, O.M.Vasinceva, I. Puškarevs, D. Dzintere, I. Stangaine. Pētījuma empīriskajā daļā tika pētītas 3-4 gadīgu bērnu sociālās prasmes un to sekmēšana kustību rotaļās. Lai tās izzinātu, tika izvirzīti kritēriji, pamatojoties uz Skola2030 materiāliem. Lai veicinātu šīs prasmes, bērniem tika piedāvātas dažādas kustību rotaļas. Atslēgas vārdi: pirmsskolēni, sociālās prasmes, kustību rotaļas, rotaļas.
dc.description.abstractAim of the research: to study theoretically and practically the children’s social skills development through movement games at the age of 3-4. The research work consists of 2 parts – theoretical and empirical. The theoretical part of the research work explores the characteristics of social skills and analyzes the social development og children aged 3-4 years, as well as explores the role of movement games in developing social skills. For the analysis of theoretical works such authors as R. Karlovska, D. Lieģeniece, D. Andersone, G. Svence, O.M.Vasinceva, I. Puskarev, D.Dzintere and I.Stangaine. The empirical part of the research work explores the social skills of 3-4 years old children and their development through movement games. For the research special criteria were set bassed on School2030 materials. To promote these skills, children were offered a variety of movement games. Keywords: preschoolers, social skills, movement games, games.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectrotaļas
dc.subjectpirmsskolēni
dc.title3-4 gadīgu bērnu sociālo prasmju veicināšana kustību rotaļās
dc.title.alternativeChildren’s social skills development through movement games at the age of 3-4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record