Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorMaļčonoka, Ksenija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:40Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other80920
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55384
dc.description.abstractDarba tēma: 3-4 gadīgo bērnu ģeometrisko formu apguves spēles Darba autore: Ksenija Maļčonoka Pētījuma mērķis: analizēt teorētiskās atziņas un pētīt 3 – 4 gadīgu bērnu ģeometrisko formu apguves sekmēšanu spēļu izmantošanas laikā. Darba struktūra: ievads, divas nodaļas - teorētiskā un praktiskā, secinājums, literatūras saraksts. Teorētiskajā daļā: zinātniskās literatūras analīze par 3-4 gadus vecu bērnu attīstības pazīmēm, kā arī spēļu jēdzienu, spēļu klasifikāciju un to īpašībām. Tiek aplūkota arī matemātikas joma, tās galvenie komponenti, noteikts ģeometrisko formu apguves saturs. Empīriskajā daļā: pētīta ģeometrisko formu apgūšanas reālā situācija spēlēs. Tika veikti pētījuma metodiskie raksturlielumi un iegūto rezultātu novērtēšana. Darba apjoms: 37 lappuses, darbā iekļauti 2 attēli un 3 tabulas, pievienots 1 pielikums, izmantoti 42 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: didaktiskās spēles, priekšstati par ģeometriskām figūrām, pirmsskolas pedagoģiskais process, 3-4 gadīgi bērni
dc.description.abstractTheme of the work: Games for 3-4 year old children to learn geometric shapes. Author of the work: Ksenija Maļconoka. Aim of the study: To analyze the theoretical findings and to study possibilities of the acquisition of geometric shapes at 3-4 year old children during the use of games. Structure of the work: Introduction; two chapters - theoretical and practical; Conclusion; References. Theoretical part: Analysis of scientific literature on the signs of mental development of 3-4 year old children; the notion of games, classification of games and their properties. There has been also considered the field of mathematics, its main components, and the content of geometric shape learning. Empirical part: there has been studied the real situation of geometric shape learning in games. There has been performed methodological characteristics of the study and evaluation of the obtained results. In the course of the study, there has been obtained a positive answer to the research question, whether games can facilitate of geometric shape learning at 3-4 year old children. The scope of the work: Thesis consists of: 38 pages, 2 figures and 3 tables, 1 appendix, 42 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3-4 gadīgo bērnu ģeometrisko formu apguves spēles
dc.subjectģeometrisko formu apgūšanas reālā situācija spēlēs
dc.subjectĢeometrisko formu apguve 3 – 4 gadīgiem bērniem spēlēs
dc.subjectPētījumā iegūto rezultātu analīze un ieteikumi
dc.subjectSpēļu klasifikācija un raksturojums
dc.title3-4 gadīgo bērnu ģeometrisko formu apguves spēles
dc.title.alternativeGames for 3-4 year old children to learn geometric shapes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record