Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorPūpola, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:45Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81027
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55415
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs: Flanelogrāfs četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanai pirmsskolā. Darba autore: Sintija Pūpola Darba vadītāja: Dr. paed. asoc.prof. Ieva Margeviča-Grinberga Pētījuma mērķis: izpētīt četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanu, izmantojot flanelogrāfu Pētījuma uzdevumi: analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas un atziņas par stāstītprasmes būtību, raksturot stāstītprasmi četrgadīgiem bērniem, organizēt empīrisko pētījumu par četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanu, izmantojot flanelogrāfu, analizēt empīriskā pētījuma iegūtos rezultātu, izstrādāt ieteikumus. Darbs sastāv no divām daļām: ievada, divām nodaļām un nobeiguma. Teorētiskā daļa- analizēta pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas un atziņas par stāstītprasmes būtību, stāstītprasmes raksturojums četrgadīgiem bērniem un stāstītprasmes veicināšanas iespējas četrgadīgiem bērniem. Empīriskā daļā aprakstīta pētījuma gaita, pamatota empīrisko metožu izvēle, sniegts bērnu stāstītprasmes raksturojums, izstrādāti kritēriji bērnu stāstītprasmes līmeņa noteikšanai. Veikta pētījuma rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 49 lpp, kas ietver 8 attēlus, 6 tabulas, izmantots 38 literatūras avoti un pievienoti 13 pielikumi.
dc.description.abstractQualification work: “Flannelograph to promote the storytelling skills of four-year-old children in preschool.” The author of the qualification work: Sintija Pupola Supervisor of qualification work: Dr. paed. asoc.prof. Ieva Margevica-Grinberga Aim of the study: to study the development of storytelling skills in four-year-old children using a flannelograph. Research tasks: to analyze the theories and findings of pedagogical and psychological scientists on the essence of storytelling skills, to describe storytelling skills for four-year-old children, to organize an empirical study on the promotion of four-year-old children's storytelling skills using a flannelegraph, to analyze the results of empirical research, to develop recommendations. The work consists of two parts: introductory, two chapters and concluding. Theoretical part: theories and findings of pedagogy and psychology scientists on the essence of storytelling skills, the characteristics of storytelling skills for four-year-old children and the possibilities of storytelling skills promotion for four-year-old children are analyzed. The empirical part describes the course of the research, substantiates the choice of empirical methods, provides a description of children's storytelling skills, develops criteria for determining the level of children's storytelling skills. The analysis of the research results has been performed. Scope of qualification work: 49 pages containing 8 images, 6 tables, 38 sources of literature, 13 annexes attached.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectčetrgadīgi bērni
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectstāstītprasmes veicināšana
dc.subjectflanelogrāfs
dc.titleFlanelogrāfs četrgadīgu bērnu stāstītprasmes veicināšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeFlannelograph to promote the storytelling skills of four-year-old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record