Sadarbības caurviju prasmes attīstība 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā
Author
Lāce, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autors: Aija Lāce Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Mag. paed. Ineta Aizporiete Diplomdarba tēma: Sadarbības caurviju prasmes 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā. Diplomdarbs sastāv no anotācijas, satura, ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un literatūras avotu saraksta un pielikumiem. Diplomdarba pētījuma jautājums: Kā saskarsmes attīstīšana sekmē 5-6 gadus vecu bērnu sadarbību caurviju prasmju pilnveidošanu? Diplomdarba mērķos ietilpa: analizēt psihologu un pedagogu teoriju atziņas par sadarbības caurviju prasmju nostiprināšanu 5- 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā, raksturot pirmsskolas 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes pilnveidošanu, analizēt apkopoto teoriju, veikt eksperimentus pētījuma jautājuma apstiprināšanai un izdarīt secinājumus. Pētījuma eksperiments vairāku nedēļu garumā tika veikts Rīgas „X” pirmskolas iestādes 5-6 gadus vecu bērnu grupā. Atslēgas vārdi: sadarbības caurviju prasmes, saskarsme, saskarsmes pilnveidošana, pedagogs, 5-6 gadus veci bērni. The author of the diploma paper: Aija Lāce Scientific supervisor of the diploma paper: Mag. paed. Ineta Aizporiete The topic of the diploma paper: Development of cooperation skills for 5 to 6-year old’s in communication formation. The diploma paper consists of abstract, table of contents, introduction, three chapters, conclusion and references. The research question of the diploma paper: How does strengthening communication contribute to the development of cross-cutting skills of 5-6 year old children? The aims of the diploma thesis included: to analyze the findings of psychologists and teachers on the strengthening of cooperation skills for 5-6 year old children in preschool, to describe the improvement of communication between 5-6 year old children, to analyze the collected theory, to perform experiments to confirm the research question and draw conclusions. The research experiment for several weeks was conducted in a group of 5 to 6-year-old children at Riga “X” preschool facility. Keywords: cooperation skills, communication, communication improvement, teacher, 5-6 years old children.