Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorLāce, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:04:54Z
dc.date.available2021-07-02T01:04:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81273
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55480
dc.description.abstractDiplomdarba autors: Aija Lāce Diplomdarba zinātniskā vadītāja: Mag. paed. Ineta Aizporiete Diplomdarba tēma: Sadarbības caurviju prasmes 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā. Diplomdarbs sastāv no anotācijas, satura, ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un literatūras avotu saraksta un pielikumiem. Diplomdarba pētījuma jautājums: Kā saskarsmes attīstīšana sekmē 5-6 gadus vecu bērnu sadarbību caurviju prasmju pilnveidošanu? Diplomdarba mērķos ietilpa: analizēt psihologu un pedagogu teoriju atziņas par sadarbības caurviju prasmju nostiprināšanu 5- 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā, raksturot pirmsskolas 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes pilnveidošanu, analizēt apkopoto teoriju, veikt eksperimentus pētījuma jautājuma apstiprināšanai un izdarīt secinājumus. Pētījuma eksperiments vairāku nedēļu garumā tika veikts Rīgas „X” pirmskolas iestādes 5-6 gadus vecu bērnu grupā. Atslēgas vārdi: sadarbības caurviju prasmes, saskarsme, saskarsmes pilnveidošana, pedagogs, 5-6 gadus veci bērni.
dc.description.abstractThe author of the diploma paper: Aija Lāce Scientific supervisor of the diploma paper: Mag. paed. Ineta Aizporiete The topic of the diploma paper: Development of cooperation skills for 5 to 6-year old’s in communication formation. The diploma paper consists of abstract, table of contents, introduction, three chapters, conclusion and references. The research question of the diploma paper: How does strengthening communication contribute to the development of cross-cutting skills of 5-6 year old children? The aims of the diploma thesis included: to analyze the findings of psychologists and teachers on the strengthening of cooperation skills for 5-6 year old children in preschool, to describe the improvement of communication between 5-6 year old children, to analyze the collected theory, to perform experiments to confirm the research question and draw conclusions. The research experiment for several weeks was conducted in a group of 5 to 6-year-old children at Riga “X” preschool facility. Keywords: cooperation skills, communication, communication improvement, teacher, 5-6 years old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsadarbība
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectpedagogs
dc.titleSadarbības caurviju prasmes attīstība 5-6 gadus veciem bērniem saskarsmes veidošanā
dc.title.alternativeDevelopment of Cooperation Skills for 5 to 6 year old’s in Communication Formation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record