Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorŽantē, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other81954
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55526
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: Metodes angļu valodas vārdu lasīšanas prasmju attīstībai mazākumtautību skolas 1.klasē. Darba autore: Karīna Žantē Darba zinātniskā vadītāja: M. izgl. zin. Anita Auziņa Pētījuma mērķis: izpētīt metodes angļu valodas vārdu lasīšanas prasmju attīstībai mazākumtautību skolas 1. klasē. Pētījuma hipotēze: mazākumtautību skolas 1. klasē lasītprasme angļu valodā tiek attīstīta efektīvāk, ja tiek izmantota leksiskā pieeja un skolēni regulāri izmanto redzes un dzirdes atmiņas uzdevumus vārdu apguves procesā. Pētījuma teorētiskajā daļā ir analizētas teorētiskās atziņas par redzes un dzirdes atmiņas nozīmīgumu angļu valodas mācību procesā. Pētījuma empīriskajā daļā autore pārbauda hipotēzi, meklē atbildes uz pētījuma jautājumiem un apliecina prasmi veikt empīrisku pētījumu, lietojot apgūtās teorētiskās zināšanas, prognozējot problēmas attīstības iespējas. Atslēgvārdi: mazākumtautība, efektivitāte, 1. klase, dzirdes atmiņa, redzes atmiņa.
dc.description.abstractTitle of the Diploma Paper: Methods for Developing Minority School Students’ Word-reading Skills in the English Language in Grade 1. Author of the Diploma Paper: Karīna Žantē Scientific supervisor: M. ed. Anita Auziņa Aim of the research: to explore methods for developing minority school students’ word-reading skills in the English language in Grade 1. Research hypothesis: minority school students’ word-reading skills in the English language will be developed more effectively if the lexical approach is used and students regularly do visual and auditory memory activities in the word learning process. In the theoretical part of the research theoretical findings on the importance of visual and auditory memory in the learning process are analysed. In the empirical part of the research the author tests the hypothesis, seeks answers to the research questions and proves the ability to conduct empirical research, using the acquired theoretical knowledge, predicting the development of the problem. Keywords: minority, efficiency, Grade 1, auditory memory, visual memory.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmazākumtautība
dc.subjectefektivitāte
dc.subject1. klase
dc.subjectdzirdes atmiņa
dc.subjectredzes atmiņa
dc.titleMetodes angļu valodas vārdu lasīšanas prasmju attīstībai mazākumtautību skolas 1.klasē
dc.title.alternativeMethods for Developing Minority School Students’ Word-reading Skills in English language in Grade 1
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record