Show simple item record

dc.contributor.advisorKosolapova, Madara
dc.contributor.authorKasparsone, Anna Elīzabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82179
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55558
dc.description.abstractDarba autores diplomdarbā “Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā” izstrādājušas dizaina domāšanas un dizaina apguves mācību materiālus, kas veicina skolēnu pašvadītu mācīšanos. Mācību materiālu izstrāde balstīta uz veiktās literatūras analīzi, apskatu un izstrādāto empīrisko pētījumu. Teorētiskās daļas pirmajā nodaļā apskatīta uz mācīšanos orientēta dizaina domāšanas pieeja, dizaina domāšanas metodes un dizaina procesa posmi, to apgūšana. Teorētiskās daļas otrajā nodaļā apskatīta pašvadīta mācīšanās un pašvadītas mācīšanās metodes, to apgūšana. Empīriskajā pētījuma daļā tika izmantotas divas pētījuma metodes: eksperiments un anketēšana par dizaina procesa apguvi un pašvadītu mācīšanos. Eksperimenta pētījuma metodē (atsevišķu gadījumu izpēte un pedagoģiskie novērojumi) tika izvērtēti un apkopoti skolēnu darbi, savukārt anketēšanas pētījumu metodē iegūtie dati tika apstrādāti, izmantojot matemātiski statiskās metodes.
dc.description.abstractThe authors of diploma work “Development of teaching aids for design process integration and self-directed learning improvement within the subject of design and technologies” have developed teaching aids that elevate design thinking and students' self-directed learning skills. Diploma work development is based on literature review and carried out research. The first chapter of the theoretical part deals with the learning-oriented design thinking approach, several design thinking methods, design process phases and their implementation. The second chapter of the theoretical part deals with self-directed learning and self-directed learning method integration. Research part of the study was developed within two research methods: an experiment and questionnaire about the integrated teaching aids for design thinking approach and student self-directed learning development during the research period (academic year). The obtained data were processed using case studies, pedagogical observations and mathematical statistical methods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdizaina domāšana
dc.subjectdizaina process
dc.subjectmācību līdzekļi
dc.subjectdizaina dienasgrāmata
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.titleMācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā
dc.title.alternativeDevelopment of Teaching Aids for design process integration and self-directed learning improvement within the subject of design and technologies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record