Show simple item record

dc.contributor.advisorBuša, Ilze
dc.contributor.authorHeinsbergs, Kristaps
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82744
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55606
dc.description.abstractKoordinācija ir viena no piecām fiziskajām spējām, kurai ir vairāki izpausmes veidi. Koordinācijas attīstīšanai ir labvēlīga ietekme uz kognitīvo spēju attīstību kā arī tā ir fizisko spēju attīstības pamatā. To var attīstīt apgūstot jaunas daudzveidīgas kustības kā arī pēc iespējas dažādojot kustību pieredzi. Klātienes un attālināto mācību laikā atbilstošs veids kā koordināciju noteikt ir “flamingo” tests, tā veikšanai ir nepieciešami nelieli resursi un veikšana nav sarežģīta. Veicot testu 68 piektās klases skolēniem un iegūtos rezultātus salīdzinot ar normatīvu izveides pētījumu, novērots, ka rezultātu tendences ir ļoti līdzīgas.
dc.description.abstractGeneral motor ability is one of five physical abilieties that has a few ways of manifastation. Development of general motor ability has positive impact on cognitive development. Development of other physical abilities rely on development of coordination. It is possible to develop general motor ability by aquiring movement experience and leaning new ways of movement. In time where studies in general are organized online, and only few students visit PE at school, appropriate test for measuring coordination is “flamingo” test, since it it simple to perform and dosen’t require special tools. After testing 68 fifth grade students and comparing the results with results from normative development study in 2017, it was concluded that tendencies of results are very similar.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectKoordinācija
dc.subjectPamatskola
dc.subjectSkolēni
dc.subjectSports
dc.subjectFiziskās spējas
dc.titleVispārējās koordinācijas noteikšana un nozīme pusaudžu vecuma skolēniem
dc.title.alternativeMeans of Determining and Developing General Motor Ability in Teenage Midleschool Students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record