Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorTiltiņa, Elija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82798
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55611
dc.description.abstractElijas Tiltiņas diplomdarbs ‘’Izglītojošā sociālpedagoģiskā darbība ar riska ģimenēm bērnu audzināšanas kompetenču pilnveidē’’ izstrādāts ar mērķi izpētīt riska grupas ģimenes, raksturot audzināšanas kompetences un izpētīt sociālpedagoģisko darbību ar riska grupas ģimenēm Gulbenes novada sociālajā dienestā. Teorētiskajā daļā tiek raksturota riska ģimenes būtība, iespējamie cēloņi kāpēc ģimene nokļūst riska grupā, ģimenes veidi, vardarbības veidi, audzināšanas kompetences, audzināšanas stili un sociālpedagoģiskais darbs ar riska ģimenēm. Praktiskajā daļā tiek izzināta Gulbenes novada sociālā dienesta darbība, sociālpedagoģiskā darbība ar riska grupas ģimenēm, aprakstīta intervija ar sociālo darbinieci un atspoguļoti sociālo darbinieku anketēšanas rezultāti. Pētījuma laikā arī tiek realizēta izglītojošā sociālpedagoģiskā programma darbībā ar riska ģimenēm bērnu audzināšanas kompetenču pilnveidē.
dc.description.abstractThe Diploma Paper of Elija Tiltina ‘’An educational social pedagocial program in activities with families at risk group in the improvement of parenting competencies’’ is designed to describe families at risk group, to describe upbringing competencies and to study socio-pedagogical activities with families at risk in the social service of Gulbene region. The theoretical part describes the nature of the risk group family, possible reasons why the family falls into the risk group, types of family, types of violence, upbringing competencies, upbringing styles and socio-pedagogical work with risk group families. In the practical part-the general activity of Gulbene district service, social pedagogical activity with families at risk, the interview with a social worker is described and questionnaire data with social workers are reflected. During the research, an educational social pedagogical program is also being implemented in activities with families at risk in the development of child-rearing competencies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectaudzināšanas kompetences
dc.subjectkompetenču pilnveide
dc.subjectriska grupas ģimene
dc.subjectsociālais dienests
dc.titleIzglītojošā sociālpedagoģiskā darbība ar riska ģimenēm bērnu audzināšanas kompetenču pilnveidē
dc.title.alternativeAn Educational Social Pedagocial Program in Activities with Families at Risk in the Improvement of Parenting Competencies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record