Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorApīne, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82799
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55612
dc.description.abstractDarba saturs: darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta valodas attīstība ontoģenēzē, runa neirofizioloģija, skaņu izrunas traucējumi un korekcija, kā arī informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas izglītībā un skaņu izrunas korekcijā. Praktiskajā daļā tiek sniegts empīriskā pētījuma apraksts, izmantotās metodes apraksts un tiek noskaidrota logopēdu attieksme pret informācijas un kumunikācijas tehnoloģijām logopēdijā. Darba apjoms: 71 lpp., 16 attēli, 2 tabulas, 102 literatūras avoti, 1 pielikums. Pētījuma mērķis: izstrādāt teorijā skaņu izrunas traucējumu korekcijas iespējas izmantojot informāciju un komunikāciju tehnoloģijas. Pētījuma jautājums: kā informācijas un komunikāciju tehnoloģijas pilnveido skaņu izrunas traucējumu korekcijas iespējas?
dc.description.abstractContent: the work consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part outlines the development of language in ontogenesis, speech neurophysiology, sound pronunciation disorders and correction, as well as the possibilities of using information and communication technologies in education and sound pronunciation correction. In the practical part, a description of the empirical research, a description of the method used and the attitude of speech therapists towards information and communication technologies in speech therapy are clarified. Volume of the paper: 71 pages, 16 pictures, 2 tables, 102 bibliography sources, 1 annex. Aim of the study: to develop in theory the possibilities of sound pronunciation interference correction using information and communication technologies. Question of the study: how do information and communication technologies improve the possibilities of correction of sound pronunciation disorder?
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectskaņu izrunas traucējumi
dc.subjectartikulācijas vingrinājumi
dc.subjectinformācijas un komunikāciju tehnoloģijas
dc.subjectlogopēdija
dc.titleInformācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana skaņu izrunas korekcijā pirmsskolas izglītības 3. posmā
dc.title.alternativeUse of Information and Communication Technologies to Correct Sound Pronunciation in the 3rd Stage of Pre-School Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record