Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorPencheva, Vasilena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:15Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82972
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55629
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir "Divvalodības ietekme 5-7 gadus vecu bērnu valodas apguvē". Divvalodība lēnām kļūst par normu visā pasaulē. Tāpēc autore šo maģistra darbu ir veltījusi divvalodībai un tās ietekmei uz valodas apguvi maziem bērniem. Šī pētījuma mērķis ir salīdzināt vienvalodu un divvalodu valodas apguvi un ieskicēt to līdzības un atšķirības, apsverot, vai bilingvisms pozitīvi vai negatīvi atspoguļo valodas apguves procesu. Lai sasniegtu šo mērķi, autore ir veikusi teorētisku pētījumu par galveno jautājumu, proti, vai divvalodība kaut kādā veidā atspoguļo valodas apguves procesu. Līdz ar to ir veikts empīriskais pētījums, lai teorētiskās atziņas aizstāvētu ar empīriskiem rezultātiem un pārbaudītu to pamatotību. Kopumā var secināt, ka divvalodība negatīvi neietekmē valodas apguves procesu, drīzāk ir izdevīga.
dc.description.abstractThe title of this Master’s thesis is the following “The Effect of Bilingualism on the Language Acquisition in 5-7 Years Old Children”. Bilingualism is slowly becoming the norm worldwide. Therefore, the author has devoted this Master’s thesis to bilingualism and its effect on language acquisition in young children. The purpose of this research is to compare monolingual and bilingual language acquisitions and outline the similarities and differences of those, considering whether bilingualism reflects in a positive or negative way the process of language acquisition. In order to reach this goal, the author has implemented theoretical research concerning the main question, namely if bilingualism reflects in some way the process of language acquisition. Consequently, empirical research has been implemented in order to defend the theoretical findings with empirical results and check their validity. As a general conclusion, it can be said that bilingualism doesn’t affect negatively the process of language acquisition, it is rather advantageous.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBilingualism
dc.subjectLanguage
dc.subjectAcquisition
dc.subjectMonolingual
dc.subjectChildren
dc.titleDivvalodības ietekme 5-7 gadus vecu bērnu valodas apguvē
dc.title.alternativeThe Effect of Bilingualism on the Language Acquisition in 5-7 Years Old Children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record