Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilze
dc.contributor.authorZverova, Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:21Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83277
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55670
dc.description.abstractArtas Zverovas diplomdarbs “Sākumskolas skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītībā” tika izstrādāts ar mērķi izpētīt skolēnu ar mācīšanās traucējumiem un to iekļaušanu izglītības iestādē. Veikt pētījumu par skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušanu izglītībā. Izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu bērniem ar mācīšanās traucējumiem iekļaujošajā izglītībā. Teorētiskajā daļā tika raksturoti mācīšanās traucējumi, iekļaujošā izglītība un atbalsta sistēmas raksturojumi, skolēnu iekļaušanai izglītībā. Prakstiskajā daļā tika veikts pētījums par skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītības iestādē un izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma skolēniem ar mācīšanās traucējumiem iekļaujošajā izglītībā. Tika veikta sociālpedagoģiskās darbības programmas aprobācija un iegūto rezultātu analīze.
dc.description.abstractArta Zverova's thesis “Inclusion of Primary School Students with Learning Disabilities in Education” was developed to research students with learning disabilities and their inclusion in an educational institution. Carry out a study on the inclusion of students with learning disabilities in education. To develop and test a program of socio-pedagogical activities for children with learning disabilities in inclusive education. The theoretical part describes different learning disabilities, inclusive education, and the support system's characteristics for the inclusion of students in education. In the practical part, a study on the inclusion of students with learning disabilities in an educational institution and a socio-pedagogical action program for students with learning disabilities in inclusive education was conducted. Approbation of the socio-pedagogical activity program and analysis of the obtained results was performed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIekļaujošā izglītība
dc.subjectMācīšanās traucējumi
dc.subjectSkolēnu iekļaušana izglītībā
dc.subjectSociālpedagoģiskā darbības programma
dc.titleSākumskolas skolēnu ar mācīšanās traucējumiem iekļaušana izglītībā
dc.title.alternativeInclusion of Primary School Students with Learning Disabilities in Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record