Aktivitātes tālmācības vidusskolas 10. klases angļu valodas stundās pašvadītas mācīšanās pilnveidošanai
Author
Gromova-Ķūrena, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore nesen sāka strādāt par angļu valodas skolotāju tālmācības vidusskolā. Pētījuma mērķis bija pielietot praksē uzdevumus, kas pilnveidotu pašvadītas mācīšanās prasmes tālmācības skolas 10. klases angļu valodas stundās. Pētījuma bāze bija 49 tālmācības skolēni, kuriem bija jāveic ikmēneša uzdevumos iestrādāts pašvērtējums un atgriezeniskā saite, attiecīgi tika veikta kvalitatīva datu vākšana un analīze. Tika apzināts, kādas pašvadītas mācīšanās prasmes audzēkņi ir apguvuši un kādi izaicinājumi joprojām pastāv. Rezultātā tika ieskicētas turpmāk veicamās aktivitātes pašvadītas mācīšanās sekmēšanai. Pētījuma atziņas var izmantot skolotāji, kuri saskaras ar tiešsaistes mācību izaicinājumiem un kuriem jārealizē jaunais kompetencēs balstītais izglītības standarts. The author of the Thesis has recently become an English teacher of a distance education secondary school. The aim of the research was to apply into practice the activities to facilitate self-directed learning in Form 10 English lessons at a distance education school. The research sample were 49 Form 10 distance education students who had to do self-evaluation and feedback tasks worked in monthly assignments, accordingly qualitative data collection and analysis was performed. It was understood what self-directed learning skills students have acquired and which challenges still persist. Consequently, further activities to enhance self-directed learning have been intended. The Thesis can be used as a source for ideas by teachers who face online learning challenges and who have to implement the new standard of competency based education.