Show simple item record

dc.contributor.advisorŠaitere, Sanita
dc.contributor.authorKrūmiņa, Mētra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:29Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83550
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55736
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis bija noskaidrot, vai karjeras mērķu kvalitātei ir saistības ar proaktīvu karjeras uzvedību un kā karjeras mērķu saturs un kvalitāte un proaktīva karjeras uzvedība atšķiras dažādu nozaru, līmeņu un kursu studentiem. Pētījumā piedalījās 168 dažādu nozaru, līmeņu un kursu studenti. Izmantotas 3 aptaujas, kas adaptētas latviešu valodā darba ietvaros: Karjeras mērķu kvalitātes aptauja (Career Goals Quality, Greco, 2016), Karjeras mērķu aptauja (Career Goals, Seibert, Kraimer, Holtom & Pierotti, 2013) un Proaktīvas karjeras uzvedības aptauja (Proactive Career Behavior Measure, Strauss, Griffin & Parker, 2012). Pētījumā noskaidrots, ka karjeras mērķu kvalitātei un proaktīvai karjeras uzvedībai ir pozitīvas saistības, pieaugot studiju ilgumam, pieaug proaktīva karjeras uzvedība, dažādu nozaru studentiem neatšķiras karjeras mērķu kvalitātes un proaktīvas karjeras uzvedības līmenis, taču atšķiras karjeras mērķu saturs (iekšējs, ārējs). Kopumā izlasē karjeras mērķu saturs ir iekšējs un tajā nepastāv atšķirības, atkarībā no studiju ilguma un līmeņa.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis is to find out whether the quality of the career goals is related to proactive career behavior and what is the difference of the content and quality of the career goals and proactive career behavior among students of different fields, levels and courses. The sample of the study consists of questioning 168 students from different fields, levels and courses. 3 surveys were adapted in Latvian and used: Career Goals Quality Survey (Greece, 2016), Career Goals Survey (Seibert, Kraimer, Holtom & Pierotti, 2013) and Proactive Career Behavior Survey (Strauss, Griffin & Parker, 2012). The results showed that there is a positive correlation between the quality of career goals and proactive career behavior, increasing study duration increases proactive career behavior, there are no differences in the quality of career goals and level of proactive career behavior of students in different fields, but there are differences in the career goal content (internal, external) between the groups of students from different fields. In general, the content of the career goals in the sample is internal and there are no significant differences in the duration and level of studies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectkarjeras mērķu kvalitāte
dc.subjectproaktīva karjeras uzvedība
dc.subjectkarjeras mērķu saturs
dc.subjectstudenti
dc.titleKarjeras mērķu kvalitātes un satura un proaktīvas karjeras uzvedības atšķirības dažādu kursu un līmeņu studentiem
dc.title.alternativeDifferences in the Quality and Content of Career Goals and Proactive Career Behavior for Students of Different Courses and Levels
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record