Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorSelecka, Alma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:31Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83926
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55754
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir noskaidrot kā ledlauži mācību stundas ierosināšanas fāzē ietekmē 5. klases skolēnu emocionālo klimatu. Šajā diplomdarbā tika apskatīti 6 ledlauži, kas tika pielietoti Baldones skolas 5. klases mācību stundās, lai noskaidrotu, kā šie ledlauži ietekmē klases emocionālo klimatu. Pētījumā piedalījās Baldones skolas 5. klases 28 skolēni un 10 skolotāji. Kā pētījuma metodes tika izmantota novērošana (pētījumam saistībā ar skolēniem) un anketēšana (skolotājiem). Pētījuma norises laiks bija no 22. marta līdz 8. maijam. Šī perioda laikā 1 reizi nedēļā vienā mācību blokstundā tika izmantots viens ledlauzis, pēc kura veikšanas darba autore veica novērojumu fiksēšanu protokolā. Skolotājiem aizpildīšanai tika nosūtīta anketa par ledlaužu izmantošanu mācību stundās. Apkopojot iegūtos datus, gan no novērojumiem, gan anketēšanas tika secināts, ka ledlaužu izmantošana mācību stundas ierosināšanas fāzē pozitīvi uzlabo klases emocionālo klimatu.
dc.description.abstractThe aim of this diploma paper is to research how introduction of icebreakers in the initiation phase of academic class impact emotional climate of 5th grade students. This paper analyses 6 icebreakers which were introduced to 5th grade class of Baldone’s public school in order to understand how these icebreakers impact classroom emotional climate. 28 students and 10 teachers participated in this study. Observation (of the students) and survey (teachers) were used as research methods. This study was conducted in period from 22nd of March until 8th of May. In this period once a week during academic class one icebreaker was used after which the author of this paper recorded class minutes with observations. Teachers filled in survey related to introduction of icebreakers in academic classes. According to accumulated data from observations and survey it was concluded that introduction of icebreakers in the initiation phase of academic class positively impacts classroom emotional climate.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectledlauži
dc.subjectklases emocionālais klimats
dc.subjectpusaudžu vecumposms
dc.subjectmācīšanās motivācija
dc.subjectspēle
dc.titleLedlauži kā mācību stundas ierosināšanas fāzes paņēmiens 5. klases skolēnu emocionālā klimata veidošanā
dc.title.alternativeIcebreakers as a tool for academic lesson initiation phase to form emotional climate of 5th grade students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record