dc.contributor.advisor | Anspoka, Zenta | |
dc.contributor.author | Batarevska, Aiga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:05:31Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:05:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 83943 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55756 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba “Individuālā pieeja darbā ar skolēniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē” mērķis ir veikt pētījumu, kā izglītības procesu skolēnam ar mācīšanās traucējumiem ietekmē piemērots individuāls mācību plāns un pētījuma laikā rast atbildi uz pētniecisko jautājumu: “Kādi pedagoģiski atbalsta pasākumi mācību procesā piemērojami skolēniem ar mācīšanās traucējumiem?” Teorētiskajā daļā analizēta literatūra un zinātniskas publikācijas par iekļaujošo izglītību un individuālu pieeju mācību procesā. Empīriskajā daļā aprakstītas izmantotās metodes, raksturoti pētījuma dalībnieki un atspoguļots praktiskais darbs. Nobeigumā izdarīti secinājumi. Diplomdarba struktūra: ievads, 3 daļas, 17 tabulas, 4 attēli, 9 pielikumi, izmantotā literatūra un avoti 49, no tiem 17 svešvalodā. Atslēgas vārdi: iekļaujošā izglītība, individuālā pieeja, mācību traucējumi. | |
dc.description.abstract | The aim of thesis “Individual approach in work with students with learning disabilities in the 1st grade” is to conduct a study on how educational process for students with learning disabilities is influenced by application of an appropriate individual study plan, and also, in the process of conducting the study, to find an answer to research question “What pedagogical support measures in learning process are applicable to students with learning disabilities?” The theoretical part of the thesis analyzes literature and scientific publications on inclusive education and individual approach to learning. The empirical part describes the methods used, as well as characterizes participants of the research and reflects the practical work. The structure of the thesis: Introduction, 3 parts, 17 tables, 4 pictures, 9 annexes, list of 49 sources of literature and information, 17 of those in a foreign tongue. Key words: inclusive education, individual approach, learning disabilities. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | iekļaujošā izglītība | |
dc.subject | individuāla pieeja | |
dc.subject | mācību traucējumi | |
dc.subject | 1. klase | |
dc.title | Individuālā pieeja darbā ar skolēniem ar mācīšanās traucējumiem 1. klasē | |
dc.title.alternative | Individual approach in work with students with learning disabilities in the 1st grade | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |