Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorBarkova, Ginta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83950
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55758
dc.description.abstractŠī diplomdarba temats ir “Mācību satura integrēta apguve 1.klasē. ” Tā mērķis ir pētīt un analizēt mācību satura integrētu procesu 1.klasē un apkopot pētījuma rezultātus. Tika vadītas septiņpadsmit nodarbības 1.klases skolēniem dažādos mācību priekšmetos, lai noskaidrotu, kuras mācību metodes un paņēmieni ir piemērotāki integrēta satura apguvē. Empīriskā pētījuma izmantotās metodes: novērošana, anketēšana un empīrisko datu analīze, vadīto mācību stundu analīze. Darba nobeigumā ir secinājumi, izmantotās literatūras avotu saraksts, pielikums, kurā ietilpst anketa, bērnu darbi un vadīto mācību stundu plāni. Darba vizualizācijai izmantoti 3 attēli. Pētījums veikts Kalnciema pagasta vidusskolā. Bakalaura darba apjoms 69 lappuses. Darbs ietver 37 literatūras avotus un 3 pielikumus. Atslēgas vārdi: integrēts mācību saturs, integrētas mācību stundas, mācību metodes un paņēmieni, daudzveidīgi materiāli.
dc.description.abstractThe theme of this annual paper is “Study content integreated learning in 1st grade.” Its aim is to study and analyze the integrated process of study content in the 1st grade and to summarize the research results. Seventeen classes were conducted for 1st grade students in different subjects to find out which teaching methods and techniques are more suitable for learning integrated content. Methods used in the empirical research: observation, questionnaire and analysis of empirical data, analysis of conducted lessons. At the end of the work there are conclusions, a list of used literature sources, an appendix, which includes a questionnaire, children's works and lesson plans. 3 images were used to visualize the work. The research was conducted in Kalnciems Parish Secondary School. Diploma Paper contains 69 pages, 37 literature sources and 3 appendixes. Keywords: integrated teaching content, integrated lessons, teaching methods and techniques, diverse materials.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectintegrēts mācību saturs
dc.subjectintegrētas mācību stundas
dc.subjectmācību metodes un paņēmieni
dc.subjectdaudzveidīgi materiāli
dc.titleMācību satura integrēta apguve 1.klasē
dc.title.alternativeStudy content integreated learning in 1st grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige