Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorPersidska, Olita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83971
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55761
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Lielās motorikas pilnveide logoritmikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem” Darba autore Olita Persidska Darbā apkopota teorija par 3 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām un logoritmikas nozīmi bērna valodas, runas un lielās motorikas pilnveidē. Apzināta valodas, runas un lielās motorikas nepilnīgas attīstības pieaugošā problēma pirmsskolas izglītības iestādē. Lai pārbaudītu diplomdarba hipotēzi “Lielās motorikas pilnveide logoritmikas nodarbībās uzlabo bērna runu un valodu vispārējo attīstību, ja nodarbību struktūra ir bērnam viegli uztverama, nodarbības ir regulāras un tematiski saistītas ar grupas darbu”, tika veikti novērojumi, vadītas nodarbības un izdarīti secinājumi. Empīriskajā daļā pierādīts, ka viegli uztverama nodarbības struktūra, regularitāte un vienoti temati ar grupas darbu, apstiprinājās.
dc.description.abstractTitle of Thesis : “Improvement of gross motor skills in logarithmic lessons for 3-year-old children” Author of Thesis: Olita Persidska The paper summarizes the theory of the peculiarities of the development of 3-year-old children and the role of logarithmics in the improvement of the child's language, speech and gross motor skills. They growing problem of incomplete development of language, speech and gross motor skills in pre-school educational institutions has been identified. In order to test the hypothesis of Thesis “Improvement of gross motor skills in logarithmic lessons improves the general development of a child's speech and languages, if the structure of lessons is easy for the child to understand, regular and thematically related to group work”, observations were made, lessons were conducted and conclusions were drawn. The empirical part proved that the easy-to-understand structure of the lesson, regularity and common topics with group work were confirmed. Keywords: logarithmics, improvement of language, speech and large muscles, 3 year-old- child development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectLogoritmika
dc.subjectValodas un runas pilnveide
dc.subjectLielās muskulatūras pilnveide
dc.subject3 g.v. bērnu attīstības īpatnības
dc.titleLielās motorikas pilnveide logoritmikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeImprovement of gross motor skills in logarithmic lessons for 3-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record