Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorPasīte-Muiteniece, Paula Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83985
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55763
dc.description.abstractBakalaura darba “Veiktspējas izsekošanas lietotņu saskarnes dizaina stilistika” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt veiktspējas izsekošanas lietotnes dizainu un vizuālo identitāti biedrībai “BIOGAMING”. Darba teorētiskajā daļā apskatīti saskarnes dizaina pamata grafiskie elementi, kāda ir to nozīme un lietojums saskarnes dizaina ietvaros, kā arī tiek izpētīta dizaina domāšana, tās posmi un metodes, kuras tajos pielieto, paralēli aplūkojot tās praktisko pielietojumu mobilās lietotnes izstrādē. Empīriskajā daļā veikta veiktspējas izsekošanas lietotņu saskarnes dizainu paraugu analīze un noskaidrotas šī tipa lietotņu raksturīgās stilistiskās iezīmes. Balstoties uz teorētiskajā un empīriskajā pētījumā iegūto informāciju, tiek izstrādāts saskarnes dizains esporta veiktspējas izsekošanas lietotnei, izmantojot dizaina domāšanas metodes, kā arī grafiskā identitāte biedrībai.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Performance tracking application interface design stylistics" is to create an interface design for performance tracking application design and visual identity for the association "BIOGAMING", based on theoretical and empirical research. The theoretical section of the thesis explores the basic graphic elements of interface design, their meaning and use in interface design, as well as researches design thinking, its stages, and methods used in them while looking at its practical application in mobile application development. In the empirical section, the analysis of performance tracking application interface design samples is performed and the characteristic stylistic features of this type of applications are concluded. Based on the information obtained in the theoretical and empirical research, and interface design for an esports performance tracking application is developed using design thinking methods, as well as a graphic identity for the association.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectsaskarnes dizains
dc.subjectdizaina domāšana
dc.subjectveiktspējas izsekošana
dc.subjectesports
dc.titleVeiktspējas izsekošanas lietotņu saskarnes dizaina stilistika
dc.title.alternativePerformance Tracking Application User Interface Design Stylistics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record