Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorBabre, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84042
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55765
dc.description.abstractLīdz ar COVID-19 pandēmijas izplatību, attālinātais mācību process ir kļuvis par izglītības procesa sastāvdaļu, kas aktualizē pedagogu digitālās kompetences nozīmi. Ņemot vērā straujo pāreju un iepriekšējo pieredzi, iezīmējas pedagogu digitālo prasmju trūkums, kas rada darba produktivitātes samazinājumu un pārslodzi organizējot mācību procesu attālināti. Pētījuma mērķis ir izpētīt pedagogu digitālo kompetenci un digitālo risinājumu izmantošanas pieredzi attālinātā mācību procesā. Mērķa sasniegšanai tika veikta statistikas, pētījumu, literatūras analīze un pedagogu anketēšana un fokusgrupas diskusija. Darba ietvaros tika izpētīta pedagogu digitālā kompetence, tās attīstības iespējas un zināšanas par digitālo risinājumu izmantošanu, izstrādāti ieteikumi izglītības iestādēm un uzsākta tiešsaistes resursa izstrāde.
dc.description.abstractWith the spread of the COVID-19 pandemic, remote learning has become an integral part of the educational process, highlighting the importance of teacher digital competence. Considering the rapid transition and previous experience, teachers lack digital skills, which leads to a decrease in work productivity and overload. The aim of this research is to study the digital competence of teachers and their experience in using digital solutions in remote learning process. To achieve this goal, statistical, research and literature analysis was performed; a questionnaire for teachers and a focus group discussion were conducted. Within this work, the digital competence of teachers, its development and knowledge about the use of digital solutions were researched, recommendations for educational institutions and an online resource were developed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpedagogu digitālā kompetence
dc.subjectattālinātais mācību process
dc.subjectdigitālie risinājumi mācību procesā
dc.subjectdigitālie mācību līdzekļi
dc.titlePedagogu digitālās kompetences novērtējums attālinātā mācību procesā
dc.title.alternativeEvaluation of Teacher Digital Competence in Remote Learning Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record