Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorTerehova, Halyna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:33Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84057
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55770
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir metodisko materiālu izstrāde pilsoniskās kompetences attīstīšanai ķīmijas stundās vidusskolā. Teorētiskajā daļā analizēti informācijas avoti par pilsoniskās kompetences būtību, to sastādošās komponentes, pilsoniskās kompetences līmeņiem un tās veidošanas procesu, par pilsoniskās kompetences līmeni Eiropas Savienībā un Latvijā un par metodēm lai attīstīt pilsonisko kompetence stundās. Empīriskajā daļā aprakstīti empīriskā pētījuma trīs posmu rezultāti. Skolotāju aptaujas rezultātā saņemtā informācijā par problēmām pilsonisko kompetenču pilnveidei ķīmijas stundās vidusskolā. Izstrādāti metodiskie materiāli pilsonisko kompetences pilnveidei ķīmijas stundās vidusskolā un saņemts ekspertu novērtējums. Nobeigumā formulēti secinājumi un ieteikumi tā rezultātu izmantošanai turpmākos pētījumos. Atslēgas vārdi: pilsoniska kompetence, pilnveide, ķīmijas stundas, vidusskola.
dc.description.abstractResume The aim of the master's thesis is to develop teaching materials for the development of civic competence at chemistry lessons in secondary school. The theoretical part analyses the researches about the essence of civic competence, its components, the levels of civic competence and the process of its formation, the level of civic competence in the European Union and Latvia, and methods of developing of civic competence in the classroom. The empirical part describes the results of three stages of empirical research. Information is obtained as a result of a survey of teachers about the problems of developing civic competence in chemistry lessons in secondary school. Methodological materials were developed to improve civic competence at chemistry lessons in secondary school and an expert assessment was obtained. Conclusions and recommendations for using the results in further research are formulated. Key words: civic competence, improvement, chemistry lessons, secondary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpilsoniska kompetence
dc.subjectpilnveide
dc.subjectķīmijas stundas
dc.subjectvidusskola
dc.titlePilsoniskās kompetences pilnveide ķīmijas stundās vidusskolā
dc.title.alternativeImproving of Civic Competence at Chemistry Lessons in Secondary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record