dc.contributor.advisor | Stramkale, Ligita | |
dc.contributor.author | Niedra, Jānis | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2021-07-02T01:05:34Z | |
dc.date.available | 2021-07-02T01:05:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 84063 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55773 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbs “5-6 gadīgu bērnu perkusīvo mūzikas instrumentu spēles apguve attālinātās mācībās pirmsskolā” tika izstrādāts ar mērķi noskaidrot kā pilnvērtīgi ir iespējams īstenot perkusīvo mūzikas instrumentu spēles apguvi, 5-6 gadus veciem bērniem, mācoties attālināti pirmsskolā. Teorētiskās literatūras un dokumentu analīzes rezultātā tika iegūta padziļināta izpratne par attālinātām mācībām pirmsskolā, kā arī par to kā notiek perkusīvo mūzikas instrumentu spēles apguve 5-6 gadus veciem bērniem. Maģistra darba empīriskajā daļā tika analizētas pirmsskolas mūzikas skolotāju anketaptaujā sniegtās atbildes par attālinātu 5-6 gadīgu bērnu perkusīvo mūzikas instrumentu spēles pilnveidošanu un veikta pedagoģiskā novērošana 10 pirmsskolas vecākā vecumposma bērniem, attālinātā perkusīvo mūzikas instrumentu spēles uzdevumu izpildē. Pētījuma rezultātā tika izstrādātas rekomendācijas 5-6 gadīgu bērnu perkusīvo mūzikas instrumentu spēles pilnveidošanai, mācoties attālināti pirmsskolā. Atslēgvārdi: attālinātas mācības, perkusīvie mūzikas instrumenti, pirmsskola. | |
dc.description.abstract | The master degree thesis “Long distance learning of percussion instruments for 5 to 6 year old children at preschool” was developed with the aim to understand how it is possible to fully implement playing techniques of musical percussion instruments for 5-6 year old children while distancing and learning from home. By analysing theoretical literature and documents, a thorough understanding of distance learning in preschool was obtained, as well as answering the questions how percussion musical instruments play is acquired for 5-6 year old children. In the empirical part of the master's thesis, the answers given in the questionnaire from preschool music teachers about the improvement of distance percussion musical instrument play for 5 to 6 year old children were analysed and pedagogical observation was applied for ten 5 to 6 year old preschool children performing distance percussion instrument play exercises. As a result of the research, recommendations were developed on how to improve the playing of percussion instruments by preschool aged children in a distance learning setting at preschool. Keywords: distance learning, percussion musical instruments, preschool. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Attālinātas mācības | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.subject | Perkusīvie mūzikas instrumenti | |
dc.title | 5-6 gadīgu bērnu perkusīvo mūzikas instrumentu spēles apguve attālinātās mācībās pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Long Distance Learning of Percussion Instruments for 5 to 6 Year Old Children at Preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |