Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDzilna, Agris
dc.contributor.authorDzirkalis, Pāvils Dailis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:35Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84092
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55780
dc.description.abstractLatvijā ir radītas neskaitāmas tiešsaistes sludinājumu platformas, bet tikai retā ir spējīga veidot vērā ņemamu lietotāju pulku. Digitālajā vidē dizainam ir liela nozīme pastāvīgu lietotāju piesaistei. Dizains atbild par to, kā digitālais produkts izskatīsies un cik ērti lietojams tas būs. Starp aktuālākajām sludinājumu platformām Latvijā ir redzami dažādas stilistikas dizaini, bet visi kā viens ir ērti lietojami. Šajā darbā tiek apskatīti, pēc autora domām, digitālajā vidē būtiski dizaina un lietojamības principi, tad tiek analizētas dažādas sludinājumu platformas, ņemot vērā izpētītos lietojamības un dizaina principus. Balstoties uz iegūto informāciju tiek izstrādāts tiešsaistes suldinājumu platformas dizains.
dc.description.abstractThere are countless online advertisement platforms made in Latvia. But only a few of them are able to make the regular user amount worth noticing. In digital environment design plays a big role in attracting regular users. Design is responsible for how the digital product will look and how usable it will be. Different design styles are used for each of the most popular advertisement platforms, but all as one are easy to use. In this paper there are reviewed design and usability principles which, in the author's opinion, strongly applies to the digital environment. Then based on these principles an analysis of several online advertisement platforms has been made. A design of an online advertisement platform has been created by taking in account all the gathered information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectlietojamība
dc.subjecttiešsaistes sludinājumu platforma
dc.subjectvizuālās uztveres principi
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.titleTiešsaistes sludinājumu platformu lietojamība
dc.title.alternativeUsability of Online Advertisement Platforms
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию