Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorAnsone, Anna Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:05:35Z
dc.date.available2021-07-02T01:05:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84098
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55784
dc.description.abstractDigitāli mācību līdzekļi ir kļuvuši par neatņemamu izglītības sastāvdaļu. Svarīgi, lai digitālu rīku funkcionalitāte un vizuālais noformējums būtu atbilstošs lietotāja prasmēm un spējām. Bakalaura darba “Digitāla mācību līdzekļa vizuālajā mākslā 1.-3. klasei dizaina stilisti-ka” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt dizainu digitālam mācību līdzeklim vizuālajā mākslā 1-3. klases skolēniem. Lai izprastu kā veidot digitālu mācību līdzekli vizuālajā mākslā konkrētās vecuma grupas skolēniem, bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apkopoti digitāla rīka dizaina veidošanas principi. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi mākslas digitālu mācību līdzekļi paraugi, kā arī veiktas aptaujas ar 1.-3. klases skolēniem un vizuālās mākslas pedagogu, lai atbildētu uz pētījuma jautājumu- kādi vizuālās stilistikas elementi raksturīgi digitālam mācību līdzeklim vizuālajā mākslā 1-3. klasei? Balstoties uz teorētiskajā un pētnieciskajā daļā iegūto informāciju, radošajā daļa tiek izstrādāts un aprakstīts dizaina projekts- digitāls mācību līdzeklis vizuālajā māksla 1-3. klasei “Vizma”
dc.description.abstractDigital learning platforms have become an integral part of education. It is important that the functional and visual design of digital tools match the user's skills and abilities. Bachelor's thesis “Digital learning application in visual arts 1.-3. grade students” aim is to develop a design for a digital learning application in visual arts 1-3, based on theoretical and empirical research. To understand how to create a digital learning application in visual arts for students of a specific age group, the theoretical part of the bachelor's thesis summarizes the principles of user experience and user interface design. In the empirical part, various samples of art digital learning tools are collected and analysed, as well as surveys with 1.-3. class students and visual arts teacher to answer the research question - what functional and visual stylistics elements are typical for a digital teaching application in visual arts 1.-3. class? Based on the information obtained in the theoretical and research part, the creative part describes and creates design project - a digital application for visual arts 1-3. for the class "Vizma"
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectmobilās lietotnes dizains
dc.subjectdigitāls mācību līdzeklis
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subject1-3. klase
dc.titleDigitāla mācību līdzekļa vizuālajā mākslā 1.-3. klasei dizaina stilistika
dc.title.alternativeDigital Educational Tool Design in Visual Arts for 1.-3. Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record